Multe dintre personajele cunoscute din lumea muzicii sau a filmului profita de momentele de glorie pentru a-si diversifica nu numai hobby-urile, ci si veniturile, lansand pe piata produse de vestimentatie sau cosmetice ca branduri proprii.
Favorita adolescentilor, Hilary Duff, a decis sa isi diversifice activitatile. Dupa cateva albume foarte bine primite si diverse roluri pentru micul sau marele ecran, tanara trece in domeniul modei. Dar nu este prima data.
In urma cu cativa ani, Duff a lansat linia sa vestimentara – "Stuff". Afacerea nu numai ca a avut succes, dar s-a imbogatit cu accesorii, papusi care ii poarta chipul, parfumuri, bijuterii, chiar si mobila cu numele sau. Totusi, vedeta si-a pierdut interesul pentru toate acestea: "Am impresia ca aceasta marca era pentru fete mai tinere, iar acum vreau sa fac ceva pentru cele de varsta mea", a declarat ea. In acest scop, Hilary Duff s-a asociat cu creatoarea Donna Karan si au pregatit o noua linie vestimentara, numita "Femme for DKNY Jeans", care va fi scoasa la vanzare incepand din toamna.
Duff nu este nicidecum originala in initiativa ei. Nu a facut decat sa repete modelul inaintaselor sale Christina Aguilera, Kate Moss, Sarah Jessica Parker, Madonna, Venus Williams, Beyoncé, Britney Spears, Paris Hilton, Avril Lavigne etc., care au profitat de celebritatea lor pentru a-si spori veniturile si in alte domenii decat cele in care erau faimoase. Concurenta pe piata este puternica. Gemenele Mary Kate and Ashley Olsen sunt celebre pentru spiritul lor mercantil. Hainele cu semnatura lor s-au vandut in peste 3.000 de magazine din Statele Unite si peste 5.300 in toata lumea. In 2007 se aflau pe locul 11 in clasamentul celor mai avute femei din industria divertismentului. Jennifer Lopez s-a transformat si ea in mogul al modei, creand o companie care vinde haine, ceasuri, incaltaminte, ochelari, bijuterii si parfumuri. Gwen Stefani si-a pus de asemenea numele pe o linie vestimentara si le propune femeilor, prin marca L-A-M-B Inc., o vestimentatie in stilul sau, feminina si zapacita in acelasi timp.
Din pacate, dupa cum au remarcat specialistii, unele dintre aceste tinute lasa mult de dorit la capitolul calitate. Iar haine asemanatoare, fara etichete cu rezonanta, se pot cumpara, la preturi mult mai mici, din magazinele obisnuite.