Criza economicฤ a zguduit serios economia României. Mii de firme ลi-au închis porลฃile, iar zeci de mii de oameni au rฤmas fฤrฤ locuri de muncฤ doar în acest an. Însฤ, în tot acest vârtej, existฤ ลi multฤ speranลฃฤ. ลi asta pentru cฤ existฤ companii care au arฤtat cฤ ลtiu sฤ supravieลฃuiascฤ. Multe branduri vechi au reuลit sฤ treacฤ cu bine peste partea cea mai neagrฤ a crizei ลi acum managerii lor îลi fac planuri de viitor. La Cluj, de exemplu, în timp ce alte firme îลi închid porลฃile, fabrica de pantofi Clujana angajeazฤ 100 de persoane. Farmec Cluj, deลฃinฤtorul brandului Gerovital, vrea sฤ îลi mฤreascฤ cifra de afaceri ลi sฤ „atace” noi pieลฃe externe. De asemenea, Ursus mizeazฤ pe o creลtere a cotei de piaลฃฤ. Aceste companii au în comun douฤ lucruri. Primul este acela de a-ลi imagina viitorul. Cel de-al doilea este reprezentat de curajul de investi în oameni, pentru cฤ oamenii sunt cei care dau valoarea brandurilor pe care le reprezintฤ. Iatฤ douฤ lecลฃii pentru toลฃi managerii care încearcฤ sฤ se lupte cu criza.