Pentru ca sloganul initiat anul trecut „Alege Mangalia” a prins atat in randul romanilor, cat si in randul turistilor straini reprezentantii Primariei au decis ca in 2006 oferta turistica a municipiului sa se desfasoare sub genericul „Eu am ales Mangalia”. In cadrul campaniei ce se va derula partial la Targul de turism, partial in Europa vor fi distribuite mii de carduri cu cate cinci facilitati. Astfel, in baza acestora vizitatorii pot servi o cina, pot viziona un film sau un spectacol fara sa fie nevoiti sa scoata din buzunare vreun leu. Dupa participarea la Targul de turism, care va avea loc la Romexpo in perioada 6-9 aprilie, campania va continua in Europa, unde vor fi selectate concurentele concursului de frumusete Miss Diaspora. Acesta va avea loc in cadrul Festivalului Callatis 2006 si va reuni romance stabilite in afara granitelor tarii. Cornel Diaconu, unul dintre organizatorii manifestarilor devenite traditionale la Mangalia, ne-a declarat ca promotia se va derula in 5 tari. Astfel, campania va debuta pe data de 19 mai in Austria si va continua pana pe 28 mai in Italia, Luxemburg, Belgia si Germania. Toate aceste preselectii, unde se vor distribui si carduri, vor fi organizate in colaborare cu romanii stabiliti in cele 5 tari. La inceputul lunii iunie va avea loc un miniturneu si in Spania, urmand ca ulterior sa aiba loc preselectii in Serbia, Irlanda, Canada, America, Australia, care va avea doua reprezentante din Sydney si Melbourne. Pe langa reprezentanti ai Primariei Mangalia vor participa la aceasta campanie Maria Dragomiroiu, Romica Tociu si Cornel Palade, Gabriel Cotabita si trupa Trident.