Uniunea Cipriota Panagrotikos, in colaborare cu Uniunea Europeana si Republica Cipru, deruleaza un program promotional si informativ adresat consumatorilor din Romania, Federatia Rusa, Elvetia si Norvegia, pentru produse europene (stafide, branza Haloumi, vin Coumndaria, ulei de masline si masline). Obiectivele programului sunt familiarizarea clientilor cu Sistemul European de Calitate si siguranta a alimentatiei, precum si cresterea consumului de produse de calitate europeana in tarile prevazute in program.
Programul informational si promotional, cofinantat, dedicat produselor agricole europene, include un cumul de actiuni de informare coerenta in ceea ce priveste distributia, depozitarea si consumul. Principalul obiectiv este ca actiunile sa promoveze imaginea de ansamblu a produselor derivate europene. Acestea sunt produse, distribuite si depozitate pe piata europeana sub reguli si standarde stricte. Uniunea Cipriota Panagrotikos va lansa in Romania o campanie promotionala generala, in supermarketuri cunoscute.