ARO a intrat in 2007 sub zodia licitatiilor. Astfel, dupa ce recent a fost vanduta prin licitatie FPSA, in aceste zile a venit randul Halei Motor a uzinei din Campulung.
Daca FPSA a fost vandut cu 24 miliarde lei vechi unei firme din Campulung, Hala Motor a fost cumparata cu 380.000 euro de Ion Branescu din Pitesti. Hala Motor are o suprafata de 5.000 metri patrati si este dezafectata inca de anul trecut, utilajele existente fiind de mult vandute la fier vechi. De hala de la ARO a fost interesata si firma italiana producatoare de matrite Paganeli, care intentiona sa deschida un punct de lucru in Romania, pentru a construi scule si matrite destinate unor producatori de masini din Germania si Italia.
Potrivit cumparatorului, acesta urmeaza sa revanda Hala Motor unei terte persoane. Pe de alta parte, unul dintre actionarii de la ARO, Mihai Ciobanu, a contestat licitatia, deoarece cumparatorul ar fi trebuit sa achite 10% din suma de 15 miliarde lei, si nu din suma cu care a fost adjudecata, asa cum s-a procedat in fapt. La inceputul saptamanii viitoare vor fi scoase la licitatie Centrul de Studii pentru Automobile Romanesti (CESAR) ARO si terenul sportiv din centrul municipiului Campulung, in suprafata de 10.000 mp. De asemenea, pe 21 februarie va avea loc un nou termen la Tribunalul Timisoara, unde de mai bine de doi ani se judeca falimentul ARO.