D-link, lider pe piata de networking pentru IMM
D-Link este liderul de piata in domeniul networking pentru segmentul de intreprinderi mici si mijlocii (IMM), releva raportul Grupului de Cercetare In-Stat pentru trimestrul al doilea al anului 2005, D-Link furnizeaza conexiuni in retea pentru milioane de utilizatori in segmentul de piata IMM. Acest furnizor domina piata pentru retele locale wireless (wireless LAN) si produse cu latime mare de banda pentru clienti din segmentul IMM, furnizand aproape 10 milioane puncte de conectare in trimestrul al doilea al anului 2005.
Un nou hotspot universitar
O noua institutie de invatamant superior, Universitatea Romano-Americana, a devenit centru de acces la Internet fara fire, in urma unei donatii de echipament wireless a companiei Intel catre Fa-cultatea de Informatica Manageriala. Aceasta este a treia universitate “Wireless” din Bucuresti si cea de-a cincea din Romania, punand la dispozitia profesorilor si studentilor acces gratuit la Internet de mare viteza. Astfel de hotspoturi mai exista la Academia de Studii Economice si Universitatea Politehnica din Bucuresti, Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca si Universitatea Dunarea de Jos din Galati.
O placa de sunet, de la 15 lei
O placa de sunet cu performante slabe se vinde, la mana a doua, chiar si cu 15 lei noi, pretul crescand rapid in functie de performante. Astfel, o placa pe PCI cu patru canale costa 15 lei, o placa pe PCI cu performante neprecizate – 20 de lei, un soundblaster live 24bit 7.1 – 80 de lei, o Audigy2 24biti/192khz – 180 lei.
DivX2Mp4 1.5, convertirea simpla a fisierelor.avi
DivX2Mp4 1.5 este un utilitar impresionant de mic (kit-ul are doar 10 KB), care insa rezolva eficient problema convertirii unui fisier .avi intr-un format MPEG4 comprimat cu codec Microsoft MPEG4 in formate DivX sau Angel Potion. Programul este distribuit gratuit si ruleaza pe platforme Windows 9x, NT, 2000, XP.
Flamingo, crestere de 26%
Flamingo International a raportat ca in trimestrul al III-lea al acestui an cifra sa de afaceri a depasit valoarea de 47 milioane EUR, inregistrand o crestere cu 26% fata de cea obtinuta in aceeasi perioada a anului fiscal trecut. Profitabilitatea operationala (EBITDA) a crescut de peste 2,2 ori fata de aceeasi perioada a anului precedent. Flamingo International a depasit numarul de 100 de magazine (inclusiv francize), deschise in tara si in strainatate. Aceasta extindere a vizat atat lantul traditional de retail Flamingo, cat si noul lant Future Shop. In perioada trimestrului al III-lea din anul 2005 Flamingo a temporizat deschiderea de noi magazine, urmarind intr-o masura mai mare sincronizarea cu noua directie strategica a companiei, respectiv de consolidare prin fuziuni si achizitii.