“Reglementari privind reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor”
Persoanele interesate de cunoasterea legislatiei proprietatii asupra terenurilor au la dispozitie o noua aparitie editoriala. Lucrarea “Reglementari privind reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor”, editata de Regia Autonoma “Monitorul Oficial”, are 192 de pagini si costa 7 lei noi (70.000 lei vechi). Din sumarul lucrarii amintim: Legea nr. 18/1991 privind fondul funciar, Legea nr. 1/2000 privind reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole si forestiere, HG nr. 890/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de constituire, atributiile si functionarea comisiilor pentru stabilirea dreptului de proprietate privata asupra terenurilor etc. Volumul cuprinde toate reglementarile la zi, inclusiv actele modificatoare, pana in luna august a.c., in domeniul reconstituirii dreptului de proprietate asupra terenurilor.
“Activitati matematice in gradinita”
Un ghid practic insotit de 105 sugestii de activitati au acum la indemana educatoarele datorita lucrarii Magdalenei Dumitrana. Cartea, aparuta la Editura Compania, abordeaza intr-o maniera moderna probleme de metodica ale organizarii si conducerii activitatilor matematice. “Autoarea incearca sa elibereze educatoarea de stresul activitatii de proiectare, oferindu-i practic cai optionale de abordare a continuturilor principale ale domeniului matematic si, in acelasi timp, stimulandu-i creativitatea si libera initiativa didactica”, apreciaza in prezentarea volumului Viorica Preda, inspector general de specialitate MEdC.
“Educarea limbajului in invatamantul prescolar”
A aparut in librarii reeditarea celor doua volume ale lucrarii “Educarea limbajului in invatamantul prescolar” a autoarei Magdalena Dumitrana. Lucrarea, prima de acest gen in invatamantul prescolar romanesc, a obtinut avizul ministerului de resort in 1999. Primul volum, “Comunicarea orala”, isi propune sa prezinte una dintre modalitatile de realizare a obiectivelor educationale, cartea prezentand in anexa un inventar al deprinderilor pe care copilul trebuie sa le acumuleze pentru a progresa in comunicare. Volumul al doilea este dedicat comunicarii scrise.