Certificatul de cazier fiscal pentru persoane fizice si juridice care au sediul social sau domiciliul fiscal in municipiul Constanta se elibereaza de catre Compartimentul gestionare cazier din cadrul Administratiei Finantelor Publice Constanta, situat pe bulevardul Mamaia nr. 196. Reprezentantii Directiei Generale a Finantelor Publice Constanta precizeaza ca persoanele fizice care doresc eliberarea certificatului de cazier fiscal trebuie sa se prezinte cu urmatoarele documente: o cerere (care va fi pusa la dispozitia solicitantilor gratuit de catre Administratia Finantelor Publice Constanta); copie dupa buletinul sau cartea de identitate a solicitantului si chitanta care atesta plata pentru eliberarea certificatului de cazier fiscal la Trezoreria Municipiului Constanta. Pentru persoanele juridice este nevoie de o cerere care sa contina semnatura si stampila agentului economic (cererea va fi pusa la dispozitia solicitantilor gratuit de catre Administratia Finantelor Publice Constanta); copie de pe Certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului; copie dupa buletinul sau cartea de identitate; copie dupa certificatul constatator sau incheierea de judecata de la Registrul Comertului, in care este specificat numele administratorului.
Reprezentant
Reprezentantii Directiei Generale a Finantelor Publice Constanta anunta ca solicitantii care nu se pot deplasa personal pentru depunerea documentelor sau pentru ridicarea certificatului de cazier fiscal pot desemna un reprezentant fiscal sau un imputernicit prin imputernicire avocatiala
sau procura notariala, la care se va adauga o copie de pe B.I./C.I. a imputernicitului.