22.5 C
București
luni, 22 iulie 2024
AcasăSpecialA fost lansată Ymens, prima platformă cloud românească

A fost lansată Ymens, prima platformă cloud românească

Ymens este prima platformă de cloud computing dezvoltată local, care aduce tuturor afacerilor funcţionalităţile de care, până acum, dispuneau doar corporaţiile. Dezvoltată în concordanţă cu piaţa de business locală, Ymens oferă soluţii flexibile şi integrate, disponibile oricând şi oriunde de pe o gamă largă de echipamente – laptop, tabletă, smartphone – cu funcţionalităţi unice, adaptate nevoilor de business ale IMM-urilor, se arată într-un comunicat remis romanialibera.ro.

Ymens îşi propune să schimbe modul de lucru al business-urilor româneşti. Aşa cum tehnologia simplifică lumea, Ymens simplifică modul de lucru în companii prin soluţii personalizabile, un spaţiu unic de lucru şi costuri lunare  accesibile.

Pentru o afacere cu maxim 250 de angajaţi, soluţiile Ymens reduc costurile, prin eliminarea cheltuielilor de mentenanţă, noi achiziţii, traininguri, consultanţă

Călin Butunoi, Division Manager Ymens: „Avem singura platformă cloud computing creată în România, adaptată la mediul de afaceri local, care permite oricărui business mai multă flexibilitate, costuri reduse şi acces la soluţii care până recent erau caracteristice doar corporaţiilor. Totul, printr-o platformă extrem de uşor de utilizat, intuitivă şi un mediu de lucru în sfârşit accesibil. E un fapt demonstrat că soluţiile cloud eficientizează costurile, cresc performanţele şi randamentul angajaţilor, asigurând, în acelaşi timp, confidenţialitatea şi securitatea datelor.”

Serviciile oferite de Ymens:

  • Index este soluţia care asigură creşterea productivităţii în toate departamentele prin arhivarea unică şi organizarea centralizată a documentelor;
  • Facturator permite ţinerea eficientă a evidenţei facturilor, evitând încetinirea fluxului intern al companiei;
  • Jurist este aplicaţia prin care utilizatorii au acces imediat, online, la legislaţia românească şi la legislaţia actualizată a Uniunii Europene;
  • Planificator este soluţia destinată gestionării rapide a sarcinilor de lucru şi a pontajelor, fiind un real suport în activitatea zilnică a angajaţilor;
  • Corespondent asigură acces permanent la e-mailuri, de pe orice dispozitiv şi are ca prim beneficiu reducerea majoră a costurilor faţă de o aplicaţie găzduită pe un server intern;
  • Videoconf, pune „faţă-în-faţă” persoanele din cadrul companiei şi partenerii de afaceri, permiţând transmiterea de informaţii video şi audio, utilizarea serviciului de mesagerie instant, precum şi partajarea documentelor între participanţii la conferinţă;
  • Recrutor este un instrument dedicat managerilor şi responsabililor de resurse umane şi asigură gestionarea optimă a informaţiilor specifice proceselor de recrutare;
  • Comerciant centralizează toate informaţiile legate de clienţii companiei şi detaliile asupra stadiului în care se află execuţia ciclului de vânzare;
  • Intranet oferă tuturor angajaţilor companiei un spaţiu privat şi colaborativ, care le permite accesul rapid la informaţiile de care au nevoie, prin utilizarea funcţiilor asociate responsabilităţilor fiecăruia.

Soluţiile pot fi folosite separat sau achiziţionate ca pachete de servicii, la preţuri accesibile.

Parte a grupului TeamNet, Ymens beneficiază de suportul, experienţa şi notorietatea unei companii specializate în dezvoltarea şi implementarea aplicaţiilor software bazate pe tehnologii de ultimă generaţie, care să corespundă nevoilor clienţilor.

Divizia de cloud computing a TeamNet a fost lansată în luna iunie 2010 din iniţiativa lui Bogdan Padiu, unul dintre cei mai de succes antreprenori români din sectorul IT. Pentru susţinerea acestui proiect s-au investit deja peste 1 milion de euro, în scopul dezvoltării unei platforme foarte performante în cloud. Cei peste 100 de angajaţi ai diviziei îşi desfăşoară activitatea în trei dintre sediile companiei, respectiv în: Bucureşti, Iaşi şi Timişoara. Până în acest moment, peste 5.000 de utilizatori folosesc deja soluţiile platformei Ymens.

Bogdan Padiu, CEO TeamNet: „Odată cu dezvoltarea brandului Ymens, platforma noastră de cloud face un pas important înainte şi ne asumăm un rol de pionierat în privinţa comunicării şi familiarizării mediului de business românesc cu soluţiile de tip cloud computing. Totodată, ne diferenţiem prin stabilirea unei forţe consistente de consultanţi de vânzări, capabili să prezinte în detaliu posibilitatea personalizării şi adaptării serviciilor cloud la nevoile fiecărui business în parte”.

Dezvoltarea platformei de soluţii de business Ymens face parte dintr-un amplu proces de creştere a afacerii, ramificat pe mai multe direcţii: proiecte de educare a comunităţii de afaceri, programe de instruire a forţei de vânzări, introducerea de noi soluţii dezvoltate intern sau împreună cu partenerii Ymens.     

Conceptul de cloud a apărut în anii 2000, odată cu nevoia unui ansamblu de servicii de calcul care să nu impună cerinţe suplimentare precum gestionarea resurselor fizice – servere, echipamente sau să nu implice costuri suplimentare, dar care să funcţioneze la fel de bine ca o aplicaţie de computer şi care să poată fi accesate oricând, oriunde.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă