Ministerul Afacerilor Externe a achitat suma de 110.000 de euro Agentiei Gav/Scholz&Friends pentru crearea conceptului campaniei pentru brand-ul de tara "Romania-Fabulospirit", iar alocarea sumei s-a facut fara licitatie, a anuntat, astazi, purtatorul de cuvant al MAE, Corina Vintan.
Lucian Georgescu, actionar principal la Gav/Scholz&Friends, a prezentat, miercuri, intr-o conferinta organizata de MAE, conceptul campaniei "Romania-Fabulospirit". El a subliniat ca imaginile prezentate sunt un "demo video facut printr-un colaj de imagini".
Lucian Georgescu a prezentat mai multe afise, dintre care unul infatisa o imagine cu o gimnasta, altul un peisaj de munte si altul un copil din Romania.
De asemenea, au fost aratate imagini video cu peisaje romanesti, cu sculptorul Constantin Brancusi si Coloana Infinita.
Reprezentantul agentiei de publicitate a precizat ca, desi au fost prezentate o serie de printuri, acestea sunt doar ceea ce el a numit "concept-board"-uri, adica o faza preliminara a campaniei.
Purtatorul de cuvant al MAE, Corina Vintan, a spus ca urmeaza sa fie organizata o licitatie prin care se vor alege agentii pentru mai multe tipuri de servicii, printre care creatie, cumparare si administrare de spatiu media si organizarea de evenimente care sa sustina campania.