34 C
București
joi, 18 iulie 2024
AcasăSpecial10 sfaturi tomnatice pentru un somn confortabil și odihnitor

10 sfaturi tomnatice pentru un somn confortabil și odihnitor

De când este toamnă, zilele sunt mai scurte, serile mai lungi, somnul altfel. În rândurile următoare se regăsesc 10 sfaturi pentru un somn care te odihnește și pregătește pentru o nouă zi, și care conferă confortul mult dorit pe timp de noapte. Sunt multe aspecte importante care țin fie de „strategia“ de somn, fie de mediul ambiant, fie de produsele de bedding.

Dormi între 6 și 8 ore pe noapte; nu mai mult, nu mai puțin! Întotdeauna sunt mai bune 7-8 ore de somn decât 6.

Între orele 22:00 și 00:00, organismul începe procesul natural de refacere; dă-i ocazia aceasta dormind între aceste ore! Ritmul vieții din 2014 nu îți pemite ușor să-ți închei ziua la orele 22:00, însă ține cont de intervalul acesta orar și profită de el.

Fă un calcul simplu pentru determinarea orei ideale pentru somn, folosind termenii: ora de trezire, timpul necesar pentru somn, ciclul de somn de 90 de minute. Vezi la ce oră ar trebui să înceapă somnul tău astfel încât să dormi suficient și bine.

Nu dormi foarte mult în weekend! După o săptămână în care te privezi de somn, abuzul de somn la sfârșitul săptămânii nu este deloc recomandat.

Foamea este echivalentul unui ceas deșteptător. Asigură-te că ai mâncat ușor, cu minim două ore înainte să adormi. Orice altă cantitate sau orice alt moment de luare a cinei poate naște tulburări ale somnului.

Ferește-te de zgomote… sau nu! Ceea ce deranjează somnul nu este neapărat zgomotul, ci schimbările de registru ale zgomotelor de fond.

Exercițiile fizice spre sfârșitul după-amiezii obosesc organismul într-o manieră sănătoasă, care aduce spre seară „pofta“ de somn, care ajută la respectarea programului de somn calculat la sfatul 3.

Alege produsele de bedding potrivite ție! Stilurile de somn sunt diferite; produsele de bedding pot acoperi toate variantele. Informează-te, probează-le, apoi achiziționează-le în cunoștință de cauză.

 

Indiferent de anotimp, somnul trebuie să păstreze aceleași condiții optime pentru tine legate de factori de zgomot, de luminozitate, termici sau privind produsele de bedding. „Reglajele“ diferă în funcție de anotimpuri.

Gândește-ți somnul ca pe ceva care se repetă în permanență: gândește-te dinainte la faptul că toți factorii somnului tău nu sunt permanenți, ci schimbători; toamna aceasta gândește-te la faptul că vine iarna, la reumatism, în principiu la confort termic și la sănătate.

Dacă vorbim de confort termic și de sănătate, vorbim de produse de bedding confortabile și prietene cu sănătatea, precum este perna Wool. Oferită de Green Future, această perna este umplută cu lână merinos virgină, perfectă pentru cei care preferă o pernă mai fermă, cu suport adecvat pentru gât și coloană; în plus, aceasta elimină umiditatea foate bine, asigurând astfel un somn sănătos.

Lâna Merinos, cea mai fină lână din lume, este un termoregulator excelent, perna Wool fiind ideală în orice anotimp, inclusiv toamna, când temperaturile variază cu rapiditate. Achiziționarea unei astfel de perne, perfectă mai ales pentru sezonul rece, ar fi un al 11-lea sfat.

Perna Wool este disponibilă pentru achiziționare accesând linkul: http://www.green-future.ro/perna-wool-lana.html

Pentru mai multe detalii despre lâna Merinos, dar și despre produsele Green Future intrați pe site-ul www.green-future.ro

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă