Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

O nouă clinică privată în nordul Bucureştiului

Lansată ca răspuns la necesitatea resimţită în nordul Bucureştiului, în ceea ce priveşte oferta de servicii medicale, FamilyClinic este localizată pe cea mai cunoscută arteră din Pipera - Erou Iancu Nicolae. ...

Share

Roxana Grosu 0 comentarii

09.06.2011 - 16:55

Lansată ca răspuns la necesitatea resimţită în nordul Bucureştiului, în ceea ce priveşte oferta de servicii medicale, FamilyClinic este localizată pe cea mai cunoscută arteră din Pipera - Erou Iancu Nicolae.

FamilyClinic oferă servicii medicale integrate pentru întreaga familie, venind cu o abordare modernă a serviciilor private de sănătate din România.

Punând accentul pe serviciile de pediatrie, FamilyClinic se adresează întregii familii cu servicii care includ atât prevenţia, cât şi tratarea afecţiunilor, într-un mediu cald, confortabil şi orientat către nevoile familiei.

FamilyClinic a luat naştere în urma analizei atente a capacităţii existente de a oferi servicii medicale în zona rezidenţială de nord. Reprezintă rezultatul punerii în practică a viziunii celor trei fondatori, Andrew Prelea, Dan Popescu şi Daniela Taropa, despre modul în care trebuie abordate serviciile private de sănătate.

Planul iniţial de investiţie se ridică la aproximativ un milion de euro, infuzie de capital care se realizează în două etape până la sfârşitul anului 2011.

Prima etapă a fost finalizată şi se referă la investiţii în vederea atingerii scopurilor iniţiale: amenajarea şi dotarea clinicii cu echipamente medicale, integrarea în acest proiect de personal medical calificat, definirea serviciilor, crearea unui sistem eficient de realizare a actului medical.

A doua etapă planificată până la finele anului constă în investiţii suplimentare în echipamente, cât şi în extinderea serviciilor oferite, în mod particular, prin dezvoltarea unui centru intern de imagistică.

„În completarea echipării clinicii cu aparatură medicală modernă, dorim să integrăm cât mai multe servicii sub un singur acoperiş. Astfel, oferim posibilitatea pacienţilor noştri să aibă în proximitate o clinică cu competenţe cât mai complete de diagnostic şi tratament, iar acest centru de imagistică va întregi sfera serviciilor noastre.", punctează Daniela Taropa, Director Medical.

Clinica are o suprafaţă de peste 650 mp, este desfăşurată pe două niveluri, oferă servicii medicale pentru mai mult de douăzeci de specialităţi, dispune de 11 angajaţi permanent şi peste 50 de medici colaboratori, care acoperă o întreagă gamă de servicii medicale de specialitate, tuturor celor care apelează la serviciile clinicii.

Pentru primul an de activitate, oficialii companiei estimează un număr de 10.000 pacienţi. Veniturile clinicii, prognozate pentru aceeaşi perioadă, vor fi de aproximativ 300.000 euro.

„Date fiind cerinţele specifice publicului nostru ţintă, am creat pachete de sănătate pe categorii de vârstă şi patologii particulare. Pachetele construite se pot adresa fie nevoilor individuale, de exemplu o evaluare anuală a stării de sănătate, fie grupelor de nevoi, cum ar fi: şcoli şi grădiniţe, fie categoriilor distincte: femei însărcinate, nou născuţi, adolescenţi etc. În realizarea pachetelor de servicii dedicate zonei de corporate, ţinem cont de cerinţele specifice ale grupului de indivizi vizaţi. Ca să exemplific, când ne-am gândit la ceea ce putem oferi unui executiv, căruia i se adresează aceste servicii, am avut o dublă abordare, atât din perspectiva profilaxiei şi patologiei, cât şi din perspectiva atenţiei şi eficientizării timpului.", completează Andrew Prelea, acţionar FamilyClinic.

FamilyClinic se prefigurează ca o soluţie de succes pe piaţa serviciilor medicale premium, prin faptul că îşi propune să implementeze abordări originale şi personale în relaţia medic-pacient, coroborate cu acte medicale de calitate şi utilizarea tehnologiilor de ultimă oră.

Citește totul despre:

Comentarii