14.3 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăSocialSocietateProdusele hoteliere: cum le alegem pentru confortul oaspeților?

Produsele hoteliere: cum le alegem pentru confortul oaspeților?

Indiferent de specificul untității de cazare, un lucru rămâne esențial: confortul oaspeților. Calitatea produselor oferite diferă de la locație, la locație, iar hotelul poate oferi strict produsele necesare pentru igienă: săpun și șampon sau poate oferi condiții de lux, seturi de SPA și de îngrijire personală. Există multe tipuri de truse ce conțin consumabile hoteliere. Șampoanele, gelurile de duș și săpunurile sunt disponibile în multe formate, formulări și stiluri. Deci întrebarea este: puteți oferi oaspeților produse cosmetice pentru hotel de lux sau o linie de produse budget? 

Ce conține o astfel de trusa cu produse cosmetice?

Să începem cu modul în care este compus un set de cosmetice hoteliere. Numărul de produse care îl alcătuiesc – inclusiv cosmetice și accesorii hoteliere – poate fi deja un instrument de care să ținem cont. Trebuie să știm că aceste produse trebuie să satisfacă la maximum nevoile tuturor oaspeților. Să ne uităm în detaliu!

O alegere mai ieftină se traduce într-un set de bază cu șampon și gel de duș sau două produse într-unul, ori săpun și cască de duș. Pe de altă parte, va există o cu totul altă compoziție dacă doriți să primiți clienții cu tot confortul necesar, cu grijă extremă și atenție la detalii.

Un set de lux, de fapt, este adesea compus din multe obiecte, funcționale pentru multe nevoi. Și astfel, vor găsi oaspeții setul de bărbierit, un set de periuțe și pastă de dinți, un pieptene, un set de toaletă pentru doamne și tot ce le trebuie pentru o pauză perfectă, cu gel de duș, șampon și balsam sau săruri de baie dacă există și o cadă în baie. Și să nu uităm și de papuci hotel, halate și prosoape de înaltă calitate!

Rezumarea, așadar, a numărului de produse oferite clienților în cameră și în baie este cu siguranță un detaliu cheie pentru că vă permite să economisiți bani sau să comunicați, prin alegerea largă, acel nivel de exclusivitate căutat de hotelurile de lux.

Nevoile specifice ale oaspeților și așteptările acestora în timpul unui sejur sunt direct proporționale cu tipul de cazare în care își petrec timpul. Fără îndoială, un client care se cazează într-un hotel de cinci stele se așteaptă la anumite produse “extra”  în cameră și în baie. Probabil că vor fi diferite de cele oferite într-o cazare de tip agroturism, care, totuși, poate alege să-și răsfețe oaspeții la maximum printr-o linie de produse cosmetice pentru hotel de lux.

Cert este că nu numărul de stele pe care le are unitatea de cazare definește nivelul setului de produse. Există multe pensiuni care aleg să ofere o gama de produse hoteliere de lux, chiar dacă nu sunt hoteluri de cinci stele. Este o alegere față de client, o atenție suplimentară capabilă să genereze mult mai multe recenzii pozitive decât vă puteți imagina.

Adesea, și în mod eronat, o linie de produse pentru hotel de lux este asociată exclusiv cu o linie cosmetică semnată de un brand cunoscut sau de o casă de parfumuri. Există, de fapt, multe produse cosmetice pentru hoteluri create cu formulări de înaltă calitate și ambalaje bine finisate, capabile să satisfacă pe deplin standardele căutate de unitățile de cazare de cinci stele, ce nu au un nume cunoscut, dar sunt profesioniste și realizate special pentru astfel de locații.

Un set de produse cosmetice pentru hotel de lux se datorează în principal formulării inovatoare, ambalajului atent realizat și numărului de produse puse la dispoziția clienților. Uneori cautăm un brand celebru, dar calitatea nu este întotdeauna legată de un nume celebru.

Este posibil să se facă o alegere mixtă, selectând o linie de produse de nivel superior pentru apartamente și o linie mai ieftină pentru camerele standard, astfel încât setul de produse va deveni un detaliu important pentru client.

Cele mai citite

Toți cei 45 de pasageri dintr-un autobuz și-au pierdut viața într-un accident în Africa de Sud

Aproape toţi pasagerii dintr-un autobuz, 45 de persoane, şi-au pierdut viaţa joi în Africa de Sud într-un accident rutier grav, după ce vehiculul în...

Deca recunoaște că supune elevii la șocuri?

Reziliență -capacitatea cuiva de a reveni la normalitate după suferirea unui șoc (economic, emoțional etc.) Folosit in discipline precum psihologie, ecologie, inginerie, înseamnă capacitatea de...

Toți cei 45 de pasageri dintr-un autobuz și-au pierdut viața într-un accident în Africa de Sud

Aproape toţi pasagerii dintr-un autobuz, 45 de persoane, şi-au pierdut viaţa joi în Africa de Sud într-un accident rutier grav, după ce vehiculul în...
Ultima oră
Pe aceeași temă