Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto Arhiva

Sibiu: Programări online pentru obţinerea buletinului.Cum funcţionează aplicaţia

Programările pentru obţinerea cărţii de identitate, la Sibiu, se fac, de luni, prin intermediul unei aplicaţii online, aceasta având scopul de a elimina aglomeraţia la ghişee, transmite Mediafax.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 02.04.2018 - 11:08

Potrivit unui comunicat transmis luni de Primăria Sibiu, din 2 aprilie, pe site-ul www.sibiu.ro este disponibilă o aplicaţie pentru programarea online la ghişeu în vederea depunerii actelor pentru obţinerea cărţii de identitate, respectiv https://extranet.sibiu.ro/evidentapersoanelor/.

Prin această metodă programările se pot face cu trei luni înainte.

Programarea online se face prin completarea unor date pe un formular electronic. Astfel, cei care vor să obţină cartea de identitate vor selecta de pe un calendar data dorită şi ora, care vor fi afişate doar dacă sunt disponibile, programările urmând să fie făcute din 10 în 10 minute, vor completa numele, prenumele şi CNP-ul, precum şi un număr de telefon şi email.

„După confirmarea rezervării, cetăţeanul va primi un email cu un cod de acces pe care îl poate utiliza în aplicaţie pentru a consulta detaliile, pentru a anula sau a reprograma. Se pot face programări online pentru eliberarea primului act de identitate la împlinirea varstei de 14 ani, pentru eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a expirării  pierderii/furtului/distrugerii/dereriorării celui anterior sau ca urmare a schimbării domiciliului, numelui/prenumelui, a denumirii străzilor/renumerotării imobilelor:, pentru înscrierea menţiunii de stabilire a reşedintei pe actul de identitate - (flotant), pentru eliberarea unei cărţi de identitate provizorii în cazul persoanelor domiciliate în străinătate care locuiesc temporar în România”, se arată în comunicatul transmis de Primăria Sibiu.

Potrivit documentului citat, această nouă metodă nu elimină posibilitatea prezentării direct la ghişeu.

De asemenea, Primăria Sibiu urmează să extindă programarea online, în perioada următoare, şi pentru înregistrarea naşterilor, pentru transcrierea certificatelor de naştere, pentru schimbarea numelui pe cale administrativă, pentru stabilirea filiaţiei sau pentru rectificarea actelor de stare civilă.

Comentarii

loading...