Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Românii vor cheltui, în medie, 340 de lei pentru cadourile de Moș Nicolae

Românii vor aloca, în medie, 340 de lei pentru cadourile de Moș Nicolae din acest an, în creștere ușoară față de anul trecut, cele mai căutate fiind dulciurile, jucăriile și articolele de îmbrăcăminte / încălțăminte, potrivit unui studiu realizat de o companie de cercetare.

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 05.12.2017 - 10:01

Un procent de 44% dintre cei care au arătat că vor oferi cadouri cu această ocazie au declarat că intenționează să cheltuiască între 100 și 250 de lei, 31,6% între 251 și 500 de lei iar 16,3% peste 500 de lei. 7,7% dintre respondenți vor aloca mai puțin de 100 de lei pentru cadourile de Moș Nicolae.

"Ca tendință, lista de cadouri a Moșului seamănă cu cea de anul trecut, cele mai căutate fiind dulciurile (72,5%), jucăriile (45,3%) și articolele de îmbrăcăminte/încălțăminte (40,3%). La aceasta, se mai adaugă și fructele, cosmeticele/parfumurile sau cărțile. De asemenea, au fost menționate și cadouri precum bijuterii, electrice/electronice/electrocasnice, smartphone/tabletă sau excursii/călătorii. Trebuie precizat faptul că, acolo unde moșul nu are inspirație, aduce și bani (4,4%)", precizează autorii studiului.

Studiul de piață realizat de Mednet Marketing Research a fost realizat online, pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban (orașe mici — sub 30.000 locuitori, orașe mijlocii — 30.000-100.000 locuitori, orașe mari — peste 100.000 locuitori) în perioada 24 — 29 noiembrie 2017.

Au fost intervievate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) 882 de persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 — 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ą3,30%.

Mednet Marketing Research Center activează în domeniul cercetării de piață din anul 2000.

Comentarii

loading...