Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto Arhiva

Românii caută rutele de zbor cele mai ieftine pentru destinaţii îndepărtate

Preţul rămâne criteriul principal în alegerea companiei aeriene sau a rutei de zbor, însă opţiunile de călătorie ale românilor au evoluat, căutând din ce în ce mai mult destinaţii îndepărtate, în care se ajunge prin cel puţin două segmente de zbor, conform Agerpres.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 11.04.2018 - 13:40

Trendurile în turismul românesc evoluează şi comportamentul de cumpărare al turiştilor români este într-o continuă schimbare. Dacă acum 10 ani majoritatea turiştilor se documentau online, dar cumpărau de la agenţiile stradale, astăzi ponderea rezervărilor online depăşeşte 85% din total, se arată într-o analiză a agenţiei de turism online Vola.ro.

Turiştii români sunt mult mai deschişi la opţiuni creative de zbor, cu zboruri operate de două sau mai multe companii aeriene sau cu escale de 24 de ore în care pot explora încă o destinaţie.

Conform analizei, folosind opţiunea Smart Connection, turiştii români au acces la destinaţii care ar fi fost mai dificil de atins şi la preţuri cu până la 60% mai mici la bilete de avion.

Rezervările finalizate prin Smart Connection s-au dublat ca număr în 2017 faţă de 2016, înregistrând o creştere cu 114%.

''Principalul risc la zborurile cu mai multe companii aeriene este legat de lipsa de drepturi a pasagerilor în cazul în care se pierde o conexiune din cauza unui segment de zbor anterior, cu o altă companie aeriană. Am adus un produs de programare la un nivel superior, ataşându-i şi o garanţie care presupune că echipa de relaţii cu clienţii, oferă alternative de zbor gratuite clienţilor care cumpără un Smart Connection'', a precizat Daniel Truica, CEO-ul agenţiei de turism online.

Toate rezervările Smart Connection beneficiază de o garanţie specială prin care pasagerii primesc suport în identificarea unor rute alternative şi achiziţionarea gratuită de către agenţie a unui bilet la următorul zbor disponibil, în cazul în care unul dintre segmente este anulat sau întârzierile de zbor au făcut imposibilă conexiunea.

Din 2017 şi până în prezent, valoarea despăgubirilor obţinute în aplicarea garanţiei Smart Connection a fost de peste 25.000 de euro.

Comentarii

loading...