Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto Arhiva

Nestle, din nou pe rafturile magazinelor după rezolvarea disputei privind preţurile

Sute de produse Nestle vor ajunge din nou pe rafturile magazinelor după ce compania a reuşit să ajungă la un acord cu retailerii europeni, rezolvând disputa legată de preţuri, transmit Bloomberg şi Reuters.

Share

Rl online 0 comentarii

02.05.2018 - 15:02

"Suntem încântaţi că s-a ajuns la un acord echilibrat iar produsele Nestle vor fi în curând înapoi pe rafturile magazinelor aparţinând celor şase membri ai Alianţei retailerilor europeni - AgeCore", a anunţat miercuri un purtător de cuvânt al celui mai mare grup alimentar din lume, fără a oferi detalii suplimentare.

De câteva luni, Nestle se luptă cu AgeCore, un grup cu sediul la Geneva care reprezintă interesele a şase retaileri din Europa, aceştia boicotând produsele Nestle în încercarea de a obţine condiţii comerciale mai bune.

Edeka - membru AgeCore - cel mai mare lanţ de supermarketuri din Germania, a recomandat luna trecută magazinelor sale să extindă boicotul produselor Nestle, escaladând războiul preţurilor care a izbucnit în septembrie.

Şi grupul elveţian Coop a extins boicotul, scoţând multe produse Nestle de pe rafturile unităţilor sale.

Disputa este cel mai recent indiciu al tensiunilor dintre retailerii şi furnizorii din Europa, într-o perioadă în care se schimbă gusturile consumatorilor şi concurenţa online este în creştere.

Miercuri, acţiunile Nestle au scăzut la Bursa de la Zurich cu 1,2%.

Luna trecută, Nestle a confirmat estimările sale anuale, după ce vânzările au urcat cu 2,8% în primul trimestru din 2018, faţă de un avans de 1,9% în ultimele trei luni din 2017.

Producătorul ciocolatei KitKat şi al supelor Maggi a confirmat că se aşteaptă anul acesta la o creştere organică a vânzărilor cu 2-4% şi la îmbunătăţirea marjei de profit.

De asemenea, Nestle a anunţat că se aşteaptă la costuri legate de restructurare în valoare de aproximativ 700 de milioane de franci elveţieni în 2018.

Nestle are 335.000 de angajaţi, 436 de fabrici în 85 de ţări, îşi vinde produsele în 189 de ţări, iar în 2016 a înregistrat o cifră de afaceri de 89,5 miliarde franci elveţieni.

În România, Nestle deţine o fabrică la Timişoara, deschisă în anul 1995. Nestle România exportă 35% din producţia fabricii de la Timişoara în Ungaria, ţările de la Marea Adriatică, ţările mediteraneene şi, începând din acest an, în Irlanda.

Comentarii

loading...