Olteanul a reușit să transforme un Mercedes-Benz, cu an de fabricație 2000, într-un McLaren.
Proiectul a durat aproximativ șapte luni. “Este vorba de un model Mercedes-Benz CLK, fabricat în 2000. Are suspensii hidraulice comandate, din telecomandă, jante triple camber, modificări geometrie, unghiuri de cădere la 10 cm. Se modifică 5 grade înclinația roții. Are sistem audio cu woofer Alpine 160 db, încorporat în caroserie. La exterior, overfendere pandem, construite special, ecartament lățime 232 cm. Mașina circulă cu peste 200 km fără probleme. Am coborât plafonul, gen Mustang, 7,5 cm”, ne-a explicat Mircea Vladu.
Proiectul a început cu recondiționarea automobilului, tinichigerie și modificarea mecanicii suspensiilor. Apoi, a urmat finisarea machetei, sculptare și eliminarea defectelor. “Mașina circulă deja pe stradă, dar vor mai fi modificări de făcut. Am fost deja premiat la o participare de tuning. Mașina este construită 100% de mine, absolut fiecare piesă, cilindru, strunjire, frezare, vopsire, construire, proiectare design”, ne-a mai explicat mecanicul din Corcova, județul Mehedinți.
Acesta ne-a mai spus că mașina este a fiului său și că nu a lucrat niciodată pentru a vinde bolizii, ci doar din pasiune. Acest hobby l-a avut din adolescență. Pe vremea când pe străzile din România nu se întâlneau, în mare măsură, decât automobile Dacia 1100, 1300, 1310 și Oltcit, un tânăr șoca plimbându-se pe străzile din Oltenia cu o mașină ce părea desprinsă din filmele SF. „Modific mașini de 20 de ani. Îmi amintesc că erau doar Dacia și Oltcit pe străzi și eu aveam o mașină cu care voiau toți să se pozeze. Din nefericire, nu mai am poze cu ea. Am tot încercat să caut, poate mai găsesc pe undeva vreo poză“, ne-a povestit Mircea Vladu.
Experiența în realizarea de caroserii auto a dobândit-o lucrând la iahturi, în Italia, pe modele gândite de celebrul designer Giorgetto Giugiaro. „Am început să lucrez de la 15 ani, într-un service auto. Mai târziu, am plecat în Italia, unde am lucrat la iahturi. Acolo am învățat să folosesc materiale precum fibra de sticlă, iar acum folosesc ce am învățat ca să fac caroserii de mașini. Toată instalația din atelier este făcută de mine“, mai spune Mircea Vladu.