13.1 C
București
vineri, 19 aprilie 2024
AcasăSocialColgate – Palmolive donează peste 65.000 de produse pentru sănătate și igienă...

Colgate – Palmolive donează peste 65.000 de produse pentru sănătate și igienă în România

●      Produse pentru sănătate și igienă în valoare de 20 de milioane de dolari vor fi donate organizațiilor non-profit din toată  lumea
●      Compania produce și donează 25 de milioane de săpunuri organizațiilor globale în sprijinul inițiativei #SafeHands a Organizației Mondiale a Sănătății

București, 4 iunie 2020: Colgate-Palmolive România donează organizației umanitare Crucea Roșie peste 65,000 de produse de igienă, pentru a ajuta la prevenirea răspândirii COVID-19 în regiunile din România care se confruntă cu nevoi acute. Donația face parte din eforturile globale ale companiei, printre  care se numără și sprijinirea inițiativei globale #SafeHands a Organizației Mondiale a Sănătății (OMS). Colgate-Palmolive susține campania internațională #SafeHands prin producerea și donarea a 25 de milioane de săpunuri în toată lumea.

În plus, ca răspuns la situația actuală, Colgate donează, la nivel global, produse pentru sănătate și igienă în valoare de 20 de milioane de dolari organizațiilor umanitare care dispun de infrastructura necesară distribuirii produselor către comunitățile locale defavorizate.
Unul dintre cele mai importante moduri prin care putem contribui la stoparea răspândirii acestui virus este ca organizațiile din fiecare regiune să își reunească eforturile pentru binele tuturor.”, a declarat Omar Laruccia, General Manager Colgate-Palmolive Romania. „Acum, mai mult ca niciodată, trebuie să facem tot ce putem pentru a sprijini comunitățile locale și pentru a-i proteja pe cei aflați în dificultate, printre care se numără personalul medical din prima linie, care oferă un sprijin incredibil.”, a completat acesta.
În România, Colgate-Palmolive sprijină organizația umanitară Crucea Roșie și donează peste 65.000 de produse de îngrijire personală. Donația are scopul de a ajuta persoanele vulnerabile din comunitățile locale și personalul medical din prima linie să aibă acces la produse esențiale de igienă, precum periuță de dinți, pastă de dinți, apă de gură și produse pentru igiena corpului și mâinilor.
Conform Organizației Mondiale a Sănătății, care oferă publicului sfaturi actualizate referitoare la COVID-19, spălarea corectă a mâinilor este esențială pentru a încetini răspândirea virusului. Accesul limitat la săpun de calitate și lipsa cunoștințelor legate de spălarea corectă a mâinilor sunt o provocare, în special în comunitățile vulnerabile din întreaga lume. Pentru a sprijini depășirea acestor obstacole, Colgate a mobilizat cinci dintre fabricile sale de producție de pe trei continente, pentru a produce 25 de milioane de săpunuri. Producția a început în data de 27 aprilie 2020.
Ambalajul săpunului conține instrucțiuni clare despre spălarea corectă a mâinilor, pentru a consolida mesajul campaniei OMS #SafeHands. Această etichetă are scopul de a accentua faptul că bunele practici de spălare a mâinilor pot continua și după terminarea produsului în sine.
Pentru a crește gradul de conștientizare privind spălarea corectă a mâinilor, Colgate-Palmolive promovează campania OMS #SafeHands pe diferite platforme media, implicând și influenceri precum Michael Phelps, ambasadorul inițiativei actuale „Save Water” a Colgate.
 
Mai multe informații despre inițiativă se pot găsi în videoclipul dedicat.

Despre Colgate-Palmolive:

Colgate-Palmolive este o companie mondială de top de produse de larg consum, cu 34.000 de angajați dedicați îmbunătățirii sănătății și bunăstării oamenilor și animalelor de companie. Axate pe îngrijire orală, îngrijire personală, curățenia casei și hrană pentru animale de companie și deservind peste 200 de țări și teritorii, echipele Colgate dezvoltă, produc, distribuie și vând produse de sănătate și igienă, precum și hrană pentru animale de companie, esențiale pentru societate prin branduri precum Colgate, Palmolive, elmex, Tom’s of Maine, hello, Sorriso, Speed Stick, Softsoap, Irish Spring, Protex, Sanex, Filorga, eltaMD, PCA Skin, Ajax, Axion, Fabuloso, Soupline and Suavitel, precum și Hill’s Science Diet și Hill’s Prescription Diet. Compania este recunoscută și pentru leadership-ul și inovarea în promovarea sustenabilității mediului și a bunăstării comunității, incluzând realizări în economisirea apei, reducerea deșeurilor, promovarea reciclabilității și îmbunătățirea sănătății orale a copiilor prin programul Bright Smiles, Bright Futures, care a ajuns la peste un miliard de copii din 1991 până în prezent. Pentru mai multe informații despre afacerile globale ale Colgate și despre modul în care compania construiește un viitor care să aducă zâmbete, vizitați http://www.colgatepalmolive.com.
 

Adriana Constantinescu
Adriana Constantinescu
Adriana Constantinescu a absolvit facultatea de Drept cu dublă specializare Drept și Criminologie. Este de origine est-europeană, cu experiență bogată în comunicare și relații publice. Anterior a lucrat ca specialist în marketing în România, iar din 2015 pledează împotriva regimurilor autoritare și a abuzurilor drepturilor omului. În 2017, a devenit editorialist la România Liberă, contribuind la jurnalismul de investigație și cercetarea socială europeană. Ea a dezvoltat o relație excelentă cu ONG-uri precum Freedom Association (Londra) și Open Society Foundation (Londra). Activitatea ei include traducerea și publicarea de sondaje pe probleme semnificative pentru Europa, de la alegeri politice până la opinii privind crizele de sănătate (pandemia Covid), cea mai recentă preocupare fiind legată de agresiunea Rusiei împotriva Ucrainei.
Cele mai citite

Declarațiile lui Ştefan Târnovanu înaintea derby-ului cu Rapid

Ştefan Târnovanu, portarul liderului FCSB, spune că formaţia sa este favorită la câştigarea derby-ului de sâmbătă, cu Rapid, şi că este deja cu gândul...

Nicușor a lansat cel mai mare fake-news de campanie

Nicușor Dan a rostogolit cea mai mare minciună din actuala campanie electorală. Presa neomarxistă s-a grăbit să preia anunțul echipei sale, potrivit căruia Agenția...

Lion Capital și Bursa Română de Mărfuri inventează motive pentru a nu plăti dividende. Acționarii societăților controlate de Bogdan Drăgoi și Gabriel Purice, nemulțumiți

Numeroși acționari ai Lion Capital, fosta SIF Banat-Crișana, sunt nemulțumiți că societatea condusă de fostul ministru de finanțe Bogdan Drăgoi nu plătește dividende. O...
Ultima oră
Pe aceeași temă