Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Ce amendă a luat supermarketul în care sobolanii se plimbau printre produse

Clienții unui magazin Kaufland din Curtea de Argeș au putut observa un șoarece în vitrina frigorifică cu carne. Autoritățile s-au autosesizat, iar OPC Argeș și DSV Argeș au dat două amenzi, de 20.000 și respectiv 9.000 de lei magazinului.

Share

Iulian Budușan 0 comentarii

Actualizat: 02.03.2018 - 17:34

La începutul acestei săptămâni, au făcut ocolul țării imaginile cu un șoarece ce mișuna în vitrina frigorifică cu carne de la supermarketul Kaufland din Curtea de Argeș.

Autoritățile s-au autosesizat, iar OPC Argeș și DSV Argeș au dat două amenzi, de 20.000 și respectiv 9.000 de lei magazinului.

"Amenda a fost aplicată deoarece operatorul economic nu și-a îndeplinit obligația de a se asigura că produsele expuse spre comercializare sunt sigure. Nu este prima amendă pe care o ia respectivul hypermarket. Facem controale frecvent la supermarketuri și dăm constant amenzi. Amenzile pe care le dăm supermarketurilor din Argeș sunt ceva constant”, a declarat pentru Jurnalul de Argeș Violeta Nedelcu, comisarul-șef al OPC Argeș.

Dialogul a fost halucinant într-un supermarket din Argeş între un client şi o vânzătoare, în timp ce omul filma un şoarece în vitrina cu carne.

"Vă ia de mână, doamnă! Vă muşcă, nu puneţi mâna pe el!"

Vânzătoarea cheamă o colegă în ajutor, dar animalul se face repede nevăzut.

Compania a reacţionat şi a transmis că a retras imediat toate produsele din vitrină pentru distrugere, fiind restabilite condiţiile igienico-sanitare.

"Ne cerem scuze clienților pentru incidentul regretabil din Curtea de Argeș. Am retras imediat toate produsele din vitrină pentru distrugere, am restabilit condițiile igienico-sanitare necesare desfășurării activității și, în același timp, am solicitat o intervenție urgentă a firmei cu care colaborăm pentru deratizare. Precizăm că lunar au loc proceduri pentru deratizare, dezinsecție și dezinfecție în toate magazinele noastre, derulate prin intermediul unor companii specializate. Ultima intervenție de acest tip a avut loc în urmă cu numai 5 zile în magazinul din Curtea de Argeș și nu au fost găsite deficiențe.
Vă asigurăm că tratăm cu maximă seriozitate incidentul și, suplimentar, pentru a ne asigura prin toate mijloacele că cele mai înalte standarde igienico-sanitare sunt respectate, vom relua școlarizarea angajaților din acel magazin", a transmis Kaufland. 

Comentarii

loading...