Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Braşov: Activitatea serviciilor Paşapoarte şi Înmatriculări Vehicule a fost îmbunătăţită

Activitatea privind eliberarea şi evidenţa paşapoartelor, precum şi cea referitoare la regimul permiselor auto şi înmatricularea vehiculelor, desfăşurate în judeţul Braşov, s-au îmbunătăţit "considerabil" comparativ cu anul trecut, potrivit Prefecturii.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 19.09.2018 - 14:15

Faţă de anul trecut când pentru o programare la proba practică o persoană aştepta aproape 120 de zile, în acest moment s-a ajuns la 17 zile, a declarat şeful Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculări a Vehiculelor Braşov, subcomisarul Laurenţiu Şomlea.

''S-a ajuns la nişte performanţe datorită unei resurse umane şi a unei organizări pe specialitate. Am realizat în mod spectaculos o reducere a timpilor de programare la proba practică de la o medie de 120 de zile anul trecut şi la începutul acestui an, la 17 zile în prezent. Adresez rugămintea tinerilor care termină şcoala de şoferi să facă programare on-line pentru proba practică, în prezent numărul fiind foarte redus. De exemplu, în ultimele trei zile, doar două persoane s-au programat on-line'', a subliniat Şomlea.

În judeţul Braşov sunt 250.191 de autovehicule înmatriculate şi 236.099 de deţinători de permise de conducere.

Şi la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Braşov situaţia este cu totul alta comparativ cu anul trecut, datorită suplimentării numărului personalului şi al ghişeelor.

''Cozi la paşapoarte în acest moment chiar nu mai există spre fericirea cetăţenilor. S-a ajuns aici pe parcursul unui an de zile, au fost o serie de măsuri care s-au luat. S-a rezolvat o problemă s-a trecut la alta, iar rezultatul este impresionant pentru mine faţă de situaţia existentă la mijlocul anului trecut, când am preluat conducerea acestui serviciu'', a declarat subcomisarul Cristina Stuparu.

De la începutul acestui an, până pe 31 august, la nivelul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor simple au fost înregistrate şi soluţionate 33.210 de cereri, iar în aceeaşi perioadă a anului trecut, 23.744 de cereri.

Comentarii

loading...