Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Autobuzele vechi revin în circulație. Crește numărul de vehicule pe liniile din București

Numărul de autobuze destinate transportului public în municipiul București a fost suplimentat cu aproximativ 10 la sută, anunță un comunicat al Asociației de Dezvoltare Interco-munitară pentru Transport Public Bucureşti–Ilfov (ADTPBI).

Share

Mihai Diac 0 comentarii

Actualizat: 09.04.2019 - 14:45

Parcul de autobuze destinate transportului public în municipiul București a fost sporit de la data de 1 aprilie 2019.

Decizia de suplimentare a vehiculelor de pe unele linii de transport urban a fost luată de Primăria Capitalei, în funcție de numărul de călători de pe traseele respective.

„Acest lucru este posibil datorită creșterii parcului de vehicule prin achiziționarea de autobuze Euro VI de către Primăria Capitalei și prin eforturile STB SA de a scoate din imobilizare vehicule și a le readuce în traseu“, precizează comunicatul transmis de ADTPBI.

Liniile pe care, de la data de 1 aprilie, a crescut numărul de autobuze sunt: 102 (Bulevardul Basarabia – Gara Progresul), 104 (Cora Pantelimon – Opera Națională), 112 (CFR Constanța – Complex Comercial Colosseum), 117 (Cartier Confort Urban – Piața Sfânta Vineri), 133 (Gara Basarab – Bulevardul Tineretului), 137 (Carrefour Militari – Piața 21 Decembrie 1989), 139 (Zețarilor – Piața Leul), 141 (Zețarilor – Vulcan Berceni), 143 (Bucur Obor – Baicului), 168 (Piața Romană – Cartier Constantin Brâncuși), 178 (Cartier Militari – Sala Palatului), 205 (Străulești – Gara de Nord), 220 (Piața Rahova – Vulcan Berceni), 226 (Piața Romană – Depoul Alexandria), 253 (Spitalul Fundeni – Faur), 268 (Valea Oltului – Piața 21 Decembrie 1989), 300 (Bulevardul Nicolae Bălcescu – Clăbucet), 301 (Piața Romană – Jolie Ville Băneasa), 302 (Ghencea – Cartier Fortuna), 304 (Piața Presei – Străulești), 311 (Faur – Piața Rosetti), 323 (Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir“ – Zețarilor), 330 (Faur – Piața Presei), 335 (Faur – Complex Comercial Băneasa), 336 (Complex Comercial Apusului – Piața Rosetti), 368 (Piața Romană – Valea Oltului) și 381 (Piața Reșița – Piața Victoriei).

Cea mai recentă suplimentare semnificativă a numărului de autobuze din București avusese loc pe data de 1 decembrie 2018, când au intrat în exploatare primele 30 de autobuze noi. Primăria Capitalei acoperă integral diferența dintre tariful practicat și costurile reale ale serviciului de transport prestat pe liniile din municipiul București.

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București–Ilfov este un organism de cooperare a autorităților publice locale ce are ca scop asigurarea serviciului public de transport local pe raza de competență a unităților administrativ-teritoriale membre.

Comentarii

loading...