După știrile din ultimele luni legate de curse aeriene anulate și de bani pe care clienții companiilor de transport aerian nu și-i mai văd, Blue Air transmite mesajul că pasagerii săi ajung mereu la destinație.
“Ne respectăm promisiunile și ne respectăm pasagerii care achiziționează bilete de avion Blue Air. Continuăm să informăm periodic audiența despre pasagerii transportați și zborurile efectuate”, precizează compania aeriană low cost, într-un comunicat de presă remis cotidianului național “România liberă”.
Blue Air anunță că în, săptămâna 31, a transportat 76,175 pasageri pe zborurile comerciale operate din/către România spre/din Belgia, Cehia, Cipru, Croația, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Israel, Norvegia, Olanda, Portugalia, Romania, Suedia, Spania și UK.
De asemenea, Blue Air informează că în aceeași perioadă, nu a anulat nici un zbor, operând programul complet, respectiv 521 zboruri comerciale, suplimentând oferta prin adăugare de frecvențe adiționale spre destinațiile cele mai solicitate din portofoliul Blue Air.
În săptămâna 30, operatorul de transport aerian a suplimentat zborurile către Londra, cu 2 frecvențe către aeroportul Southend.
“Reamintim că la sfârșitul lunii iunie 2022, Tribunalul din București a omologat prelungirea cu 12 luni a procedurii de concordat preventiv deschisă de companie în România încă din luna iunie 2020. Prelungirea procedurii de concordat preventiv până în iunie 2023, oferă posibilitatea să asigure predictibilitatea și stabilitatea operațiunilor companiei atât pentru orarul de vară 2022, cât și pentru orarul de iarnă 2022-2023”, mai precizează sursa citată.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!