Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Din ocean, direct la tine în farfurie

Din ocean, direct la tine în farfurie

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 17.07.2018 - 21:04

Ce mai mănânc azi? Ce mai gătesc mâine? Sunt întrebări care îți vin și ție des în minte? Deși avem o multitudine de opțiuni dintre care să alegem, suntem mereu în căutare de nou, mai delicios și mai sănătos. De ce? Pentru că mâncarea este o plăcere a vieții, ne face puternici, dar și foarte fericiți. Deoarece papilele gustative sunt foarte încântate în momentul în care dau de un gust delicios. Ai înghițit deja în sec?

 

Cu toate acestea, timpul (sau mai bine zis lipsa acestuia) este cel care ne dictează alegerile... Găsim mereu scuze să mâncăm mai puțin sănătos sau să dedicam un procent mic din timpul nostru gătitului. Dar ce ai zice dacă ai găsi o manieră eficientă de a îmbina mai multe beneficii: sănătate, gust bun, durată mică de execuție?

 

Atenție, propunerea noastră culinara vizează un peşte zburdalnic, care trăiește în Marea Baltică, fiind una dintre cele mai abundente specii de peşte din lume. Heringul este bogat în acizi grași Omega3, vitamina D și alți nutrienți, printre beneficiile-cheie ale consumului acestuia numărându-se următoarele:

te protejează împotriva bolilor de inimă și a diabetului zaharat

• reduce riscul de boli autoimune

• ajută la prevenirea deficienței de vitamina D 

• întărește imunitatea

• protejează împotriva tulburărilor cognitive, a pierderii de memorie și a tulburărilor de dispoziție

• reduce riscul de cancer 

Apropo, știai că o porție de  hering pe zi oferă 100% din necesarul zilnic de vitamina D? Acest lucru este impresionant, având în vedere că multe alimente oferă puțin sau deloc din această vitamină pe care, de regulă, doar corpul uman o produce. În plus, heringul conține seleniu și urme de minerale, inclusiv calciu, potasiu și fier. O porție medie de hering poate acoperi chiar și întreaga ta nevoie zilnică de vitamina B12! Dublu avantaj J

Așa că iată și 2 rețete cu hering, recomandate de Chef Liviu Balint – ambasadorul Podravka România, pe care nu ai nicio scuză să nu le prepari vara asta:

1.      Penne cu hering

Fierbe 500g penne într-o oală cu apă sărată, conform instrucțiunilor de pe pachet. Decojește și toacă fin 2 căței de usturoi, apoi taie mărunt un ardei iute și frunzele unei legături de pătrunjel. Pune o tigaie pe foc la o temperatură mare și adaugă câteva linguri de ulei de măsline. După ce s-a încins, adaugă usturoiul, ardeiul iute, o lingură de capere și tulpinile de la pătrunjel. Lasă-le câteva minute până când mixul începe să își schimbe culoarea. Ia 2 conserve EVA de  hering în ulei vegetal, adaugă-le în tigaie și gătește-le timp de 2 minute. Adaugă o mână de roșii cherry și stoarce sucul de la o lămâie. Apoi adaugă deasupra pastele deja fierte. Asezonează cu sare și piper negru, adaugă pătrunjelul tocat și o lingură de ulei de măsline extra virgin. Tentant?

 

2.      Mămăliguță cu hering în sos tomat

Aceasta nu este o rețetă, ci mai degrabă o idee simplu de pus în practică, dacă ești iubitor de peşte și mămăligă. Dacă vrei că totul să iasă super-rapid, atunci e perfect! Dacă gătești doar pentru ține, atunci ai nevoie de o conservă EVA de hering în sos tomat pe care să o așezi pe o farfurie alături de o porție de mămăliguță fierbinte. O să vezi, gustul de mămăliguță cu sos tomat și peşte este de neegalat!

Așa că, ce mai aștepți, încearcă rețete noi! Cine știe ce master-chef iese din tine, jucându-te... 

Comentarii

loading...

Ziarul PDF

AD