10.6 C
București
luni, 22 aprilie 2024
AcasăȘtirile zileiMedlife a raportat creșteri cu 41% mai mari față de 2021

Medlife a raportat creșteri cu 41% mai mari față de 2021

MedLife publică rezultatele financiare aferente anului 2022. În ciuda unui an marcat de contextul global și local instabil, Grupul MedLife a înregistrat o cifră de afaceri consolidată pro-forma de 2 miliarde lei, în creştere cu 41% comparativ cu exerciţiul financiar precedent. Astfel, MedLife devine primul operator privat din România care depășeste borna de 400 milioane euro cifră de afaceri.

Rezultatele aferente anului 2022 confirmă eforturile Grupului MedLife de consolidare a serviciilor la nivel național, cu accent pe excelența actului medical și pe îmbunătățirea satisfacției pacientului. Ca urmare a acțiunilor de dezvoltare, toate liniile de business au înregistrat un avans în 2022, cele mai performante fiind clinicile, spitalele și corporate, cu creșteri de 78%, 39% și 10%, urmate de laboratoare, clinicile stomatologice și farmaciile.

Într-o perioadă economică marcată de turbulențe, cu efecte vizibile ale inflației ridicate asupra mediului de afaceri, Grupul MedLife a reușit performanța de a-și continua planul de ascensiune și expansiune și în 2022. Nu mai puțin de 13 tranzacții importante au fost încheiate anul trecut, iar alte 7 proiecte au fost dezvoltate organic. Astfel, Grupul MedLife și-a întărit expertiza atât în ceea ce privește serviciile medicale integrate, cât și serviciile de nișă, consolidând semnificativ zona de oncologie, mai puțin sensibilă la turbulențele pieței, și zona de wellness, unde, deși a intrat într-o companie aflată în zona de scale-up, are așteptări importante potențate și de schimbarea regimului fiscal.

”Succesul nostru de aproape trei decenii are la bază două elemente-cheie, aș spune: concentrarea pe nevoile pacientului și forța de adaptare. În primul rând, ADN-ul nostru ne obligă să oferim excelență în actul medical, prin intermediul medicilor și specialiștilor extraordinari, a serviciilor de calitate și a tehnologiei de ultimă generație, totul pentru a răspunde cât mai aplicat nevoilor celor aproximativ 30.000 de pacienți care apelează zilnic la serviciile noastre. Al doilea element face referire la flexibilitatea în abordare și la viteza de reacție, atuuri care, în ceea ce ne privește, transformă provocările în oportunități, indiferent de conjunctura economică. Aceste principii solide reprezintă o bază fertilă în dezvoltarea noastră și în obținerea unor rezultate pozitive”, a declarat Dorin Preda, Director Executiv MedLife Group.

Cristina Corpaci
Cristina Corpaci
Din iulie 2021 m-am alăturat echipei România Liberă, unde sunt editor și editorialist economic.
Cele mai citite

SAMEDAY anunță intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria

Ca parte a strategiei de extindere a infrastructurii de livrare din regiune, SAMEDAY, compania care a introdus livrarea în easybox în piața din România,...

Masa de Paște, mai scumpă, chiar cu plafonarea alimentelor de bază

Bugetul alocat cumpărăturilor pentru masa de Paște de anul acesta poate depăși suma de 1.000 de lei, față de anul trecut când vorbeam despre suma...

Simona Halep s-a retras oficial de la Madrid! „Experienţa îmi spune să nu mă grăbesc”

Simona Halep a anunţat că s-a retras de la turneul WTA 1.000 de la Madrid, care va avea loc în perioada 23 aprilie-5 mai. „Din...
Ultima oră
Pe aceeași temă