Un restaurant din centrul Bucureștiului a devenit foarte cunoscut în ultimele zile după ce în spațiul public a apărut informația că vicepremierul Dan Barna și soția lui ar fi fost deranjați, în timp ce luau masa la acest restaurant, de o altă clientă care a vrut să intre în dialog cu ei.
În acest context, doi reprezentanți ai restaurantului au trimis prin mail un comunicat intitulat “Precizări cu privire la evenimentele recent apărute în spaţiul public, care au debutat cu vizita vicepremierului Dan Barna din ziua de sâmbătă, 31 iulie 2021”. Comunicatul apare semnat de Horațiu Șerb și Raluca Man (aceasta din urmă fiind administratorul firmei).
Comunicatul îl acuză pe jurnalistul Mălin Bot că a adus acuzații nefondate restaurantului, una dintre ele fiind aceea că reprezentanții restaurantului ar fi permis ca vicepremierul să fie hărțuit în localul lor.
“Pentru a lămuri chestiunea cu domnul Barna, este de menționat lipsa de onoare a acestuia care a comentat public postările lui Bot, fără să precizeze aspectul esențial, că la momentul presupusei sale hărțuiri, Horațiu Șerb personal a îndepărtat-o pe clienta care i-a adresat întrebări vicepremierului, acesta beneficiind de atenție din partea clienților, ca dovada că și alții au intrat în vorbă cu el și au făcut fotografii”, precizează comunicatul restaurantului.
“Nu dorim să ne justificăm activitatea, ci dorim să asigurăm publicului o bună și corectă informare în contextul de necrezut în ultimii 30 de ani al unei situații fără precedent când o mică afacere românească este atacată și demolată de reprezentații instituțiilor statului (…). Dragi colegi din HoReCa, ceea ce pățim noi acum vi se poate întâmpla și vouă”, avertizează comunicatul restaurantului.