Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Dragnea despre posibila implicare a Cambridge Analytica în campania PSD: "Nici vorbă! Ar fi culmea"

Lideul PSD, Liviu Dragnea, a comentat, miercuri, informaţiile privind implicarea Cambridge Analytica în campania PSD pentru alegerile parlamentare din 2016, el afirmând: "Nici vorbă, ar fi culmea".

Iulian Budușan 0 comentarii

Actualizat: 21.03.2018 - 19:24

"În PSD? Nici vorbă. Ar fi chiar culmea. Eu am înţeles că în altă parte s-a implicat", a declarat Dragnea, la ieşirea de la instanţa supremă, întrebat de jurnalişti despre implicarea Cambridge Analytica în campania electorală a PSD din 2016.
 
Un consultant britanic, Rupert Wolfe Murray, susţine că a fost abordat de Cambridge Analytica înaintea alegerilor parlamentare din România, din 2016, pentru a lucra pentru Partidul Social Democrat, scrie abcnews.
Conform sursei citate, Rupert Wolfe Murray a declarat miercuri pentru AP că Mark Turnbull, reprezentant al Cambridge Analytica, l-a contactat în august 2016.

El a invocat un e-mail în care Turnbull explica că două persoane ar urma să fie incluse în echipa de campanie, pentru a oferi consiliere pe teme de strategie şi asistenţă în timpul campaniei, pentru următoarele două - trei luni.

Wolfe Murray a susţinut că a respuns oferta, pentru că el nu lucrează pentru partide politice.

Rupert Wolfe-Murray este jurnalist şi regizor de documentare. El a scris pentru Dilema Veche şi a locuit o vreme în România.

Societatea de analiză a datelor Cambridge Analytica se află în centrul unui scandal, fiind acuzată că a cules informaţii private de la peste 50 de milioane de utilizatori Facebook fără acordul acestora, cu scopul de a dezvolta tehnici de susţinere în campania prezidenţială din 2016 a lui Donald Trump.

Comentarii

loading...