Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Anisie, mulțumită de nemulțumirile elevilor

Laurențiu Mușoiu 16.09.2020 - 00:40
Laurențiu Mușoiu

Aproape jumătate de milion de elevi, la nivel național, nu pot merge la unitățile de învățământ, dar, cu toate acestea, ministrul Educației și Cercetării, Monica Anisie, s-a declarat mulțumită de modul în care a fost organizat începutul noului an școlar.

Share

Avem cazuri de infectări cu noul coronavirus, în rândul unor cadre didactice auxiliare, chiar după prima zi de școală, după ce elevii au fost primiți în unitate.

Acum, aceste școli au intrat în scenariul roșu.

Este, evident, tardiv, deoarece virusul putea fi deja transmis.

Iată, în mare parte, datorită presiunii puse de ministrul Educației, care a vrut să aibă cât mai multe școli în scenariile verde și galben, direcțiunile unităților de învățământ preuniversitar și conducerile   inspectoratelor școlare din teritoriu au ales să deschidă porțile pentru elevi, cu toate că știau că mai sunt așteptate rezultate la teste pentru infectare cu COVID-19 efectuate.

După ce a trecut prima zi a anului școlar 2020 – 2021, responsabilitatea cade pe conducerile unităților de învățământ.

Ministrul Monica Anisie s-a spălat pe mâini de această responsabilitate.

Este clar că elevii au fost chemați la școală pe 14 septembrie, doar pentru cifre statistice, din rațiuni electorale, pentru ca actuala guvernare să poată susține că a redeschis unitățile de învățământ, că totul este sub control, iar copiii au reluat procesul de educație.

Nimic mai fals. Autoritățile nu au fost pregătite pentru debutul noului an școlar.

În ciuda faptului că multe conduceri ale unităților de învățământ chiar au depus eforturi, amenajând culoare de acces, vopsind coridoarele, distanțănd băncile și instalând camere video pentru a transmite orele de curs elevilor care stau acasă, de la nivel central nu s-au rezolvat multe probleme.

Astfel, am ajuns ca, la debutul noului an școlar, să nu existe nici manuale noi, nici cele vechi, fără măcar să mai emitem pretenții pentru tablete conectate la internet.