Precizez că, în realitate, campania electorală nu s-a încheiat, ci a trecut în etapa a doua, cea mai agitată (s-a încheiat doar pe hârtie).
Conducerea ministerului de resort poate să critice conducerile unităților de învățământ și administrațiile locale, pentru că nu au reușit să asigure condiții în unitățile de învățământ preuniversitar, în vederea organizării, în bune condiții, a orelor online, dar ce exemplu ne dau șefii Învățământului?
Conducerea Ministerului Educației demonstrează că nu este capabilă nici ea să asigure platforme online suficient de bune pentru proiectele pe care le-a anunțat.
Ministerul Educației a anunțat constituirea Corpului de profesori evaluatori pentru examenele și concursurile naționale (CPEECN).
Profesorii ar fi trebuit, conform programului anunțat de minister, să se poată înscrie online, dar platforma pe care trebuia realizat acest lucru a căzut.
Astfel, mulți profesori interesați au fost nevoiți să călătorească, în multe cazuri, de la marginea județului, la inspectoratul școlar din teritoriu, pentru a aștepta în rând și a primi un număr de înregistrare.
Cu alte cuvinte, în era digitalizării, învățământul românesc se întoarce la cozile din perioada “Epocii de aur”.
Profesorii din acest nou corp ar urma să evalueze lucrările candidaților de la Bacalaureat, Evaluarea Națională, Titularizare și Definitivat.