Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sursa foto: Shutterstock.com

Vrei să-ți scalezi afacerea? Evită aceste GREȘELI pe care le fac antreprenorii fără experiență

Durata de “viață” a unei afaceri este influențată de mulți factori, precum contextul economic, evoluția tehnologiei sau adaptabilitatea la noile curente.

Share

Rl online 0 comentarii

27.10.2020 - 16:57

Durata de “viață” a unei afaceri este influențată de mulți factori, precum contextul economic, evoluția tehnologiei sau adaptabilitatea la noile curente. Puține business-uri își păstrează dimensiunea cu care au început. Fie cresc, fie își încetează activitatea. Majoritatea antreprenorilor visează la extinderea afacerii, însă o parte dintre aceștia nu sunt conștienți de schimbările pe care trebuie să le implementeze și își doresc ca procesele să se desfășoare ca în trecut. Această viziune este eronată și conduce de multe ori la un eșec.

 

Descoperă care sunt cele mai frecvente greșeli pe care le fac oamenii de afaceri când vor să-și scaleze business-ul!

 

 

Nu apelează la experți

 

Atunci când pun o afacere pe picioare, multe persoane se bazează pe propriile puteri sau apelează la cunoștințe pentru a obține ajutor sau sfaturi. Odată cu creșterea business-ului, acest model improvizat nu mai poate funcționa. De aceea, nu ezita să colaborezi din start cu experți care te pot direcționa în mod profesionist cu privire la pașii pe care trebuie să-i faci. În acest fel, vei scuti timp și resurse, iar succesul va fi garantat!

 

Nu automatizează anumite procese

 

Mulți oameni de business nu conștientizează că pot automatiza mare parte din procesele pe care le desfășoară. Adesea, ignoră faptul că o parte dintre acestea pot fi rezolvate foarte ușor cu ajutorul digitizării. De exemplu, poți apela la un software de inventariere stocuri, câștigând, astfel, timp prețios, pe care îl poți dedica construirii unei strategii de business sau cercetării de piață. Lasă tehnologia să facă muncă pentru tine, iar tu bucură-te de rezultate! Acele afaceri care nu țin pasul cu noile metode de lucru vor pierde teren în fața competitorilor.

 

Neglijează echilibrul dintre viața personală și cea profesională

 

Odată cu creșterea business-ului, responsabilitățile tale se vor schimba. Nu vei mai fi tu cel care se ocupă de activitate în sine, ci vei fi cel care oferă direcția și plănuiește viitorul companiei. De aceea, trebuie să înveți cum să gestionezi aceste transformări, altfel vei avea un program infernal, vei neglija echilibrul dintre viața personală și cea profesională și vei ajunge la burnout. Acordă-ți timp liber, odihnește-te și petrece timp cu familia. Astfel, te vei reîncărca cu energia necesară pentru a putea face față noilor provocări. Învață să ai încredere în cei cu care lucrezi și oferă-le ocazia să-și îndeplinească propriile roluri.

 

Nu fac suficient networking

 

Pentru a rezista pe piață, mai ales la nivel înalt, nu este suficient să oferi un serviciu sau un produs bun. Trebuie să te faci recunoscut în cercurile profesionale, să socializezi cu furnizorii, clienții și chiar competitorii tăi. Odată cu scalarea afacerii, vei avea nevoie de mai mulți clienți, dar și de mai mulți colaboratori. Așadar, nu ezita să mergi la evenimente de networking din domeniul tău, să-ți faci cunoscută oferta și opiniile. Totodată, vei afla în ce direcție se îndreaptă domeniul în care activezi și vei putea ține pasul cu trendurile.

 

Așadar, nu repeta greșelile pe care alți antreprenori le-au făcut înaintea ta. Adaptează-te la schimbările permanente care apar pe piață, iar creșterea afacerii tale va fi un succes!

 

Sursa foto: Shutterstock.com

Comentarii