Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sport pentru oameni de birou? Avem!

Dacă ți-ai ținut sau nu rezoluțiile de anul nou, e mai puțin important. Deja s-a dus ianuarie, s-a dus si februarie, deja vine primavara, deci avem o nouă problemă: silueta “acumulată” astă iarnă.

Share

Iulia Zarnescu 0 comentarii

Actualizat: 07.03.2018 - 14:13

Se simte în aer o panică generală: “iar n-am făcut nimic”, “mâine poimâine vine căldura” și așa mai departe. Valabil și la fete și la băieți, și la doamne și la domni.

 

Căutând o rezolvare rapidă… n-am găsit-o! Dar am întâlnit-o pe Elena de la Centrul Salus. Ne zâmbește liniștită, spune că știe foarte bine despre ce e vorba, ba chiar că are și niște sfaturi pentru noi. Așa că am stat puțin de vorbă…

 

[RL]: Salut, Elena! Povestește-ne puțin despre tine și jobul tău!

 

[Elena]: Salut! Povestesc cu mare plăcere când vine vorba despre munca mea. Sunt conștientă că mă număr printre puținii norocoși care muncesc din pasiune, pentru care munca este o plăcere și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru acest lucru. Sunt instructor Pilates și manager al Centrului Salus, proiectul meu de suflet. Am absolvit Facultatea de Educație fizică și Sport, specializarea Kinetoterapie, am urmat cursurile de instructor Pilates și multe alte cursuri de specializare pe lânga acestea. Cred eu, că atunci când faci ceva cu pasiune și dăruire, ideile vin pur si simplu. Așa s-a întâmplat cu Centrul Salus. Mi-am dorit să existe un loc în care sa practic toate cele învățate, dupa principiile mele. Cum acest loc nu exista, l-am înființat.

Ce mai vreau să menționez este că lucrul cu oamenii mi se pare cel mai frumos și interesant. Este adevărat, e și greu, dar este fascinant. Este ca și cum ai face zilnic câte un curs. Descoperi zilnic povești de viață, experiențe reale de la oamenii cu care lucrezi.

Revenind la Pilates, am ales să predau aceasta tehnică și s-o promovez după ce i-am simțit efectele pe propriul corp. Pe lângă tonifierea corpului si îmbunătățirea flexibilității, Pilates te ajută să corectezi posturile greșite, accelerează metabolismul și revigorează mintea. Are o energie pe care vreau s-o împart cu cât mai mulți oameni pentru că toți avem nevoie de ea.

 

[RL]: Sună super! Să luam un caz real: lucrez la birou, deci stau toată ziua pe scaun, n-am mai facut sport de primăvara trecută când am ieșit o dată la alergat, rar plec de la birou înainte de 7 seara și am mâncat foarte mult in ultima perioada. Ai vreo speranță pentru mine?

 

[Elena]: Desigur! Majoritatea clienților mei au povești asemănătoare. Ținem cont de faptul că nu ai mai făcut de mult sport, iar jobul nu prea te ajută cu programul, așa că începem cu pași mici și siguri. Primele 4-6 sesiuni de Pilates sunt pentru pregătirea organismului pentru efort. Eu recomand ca aceste prime sesiuni să fie făcute cu un instructor personal, de 2-3 ori pe săptămână. Apoi, după ce am învățat mișcările, am întărit articulațiile și am pregătit organismul pentru efort, mărim treptat numărul de ședințe. Și după cum spunea Joseph Pilates, garantez și eu că: în 10 ședințe vei simți diferența, în 20 vei vedea diferența, iar în 30 de ședinte vei avea un alt corp.

 

[RL]: Deci nu se întâmplă peste noapte!

 

Este foarte important să înțelegem că nu putem rezolva într-o săptămână ce am acumulat în ani de zile. De asemenea, nu putem recupera timpul în care nu am facut deloc mișcare, astfel încât să putem dobândi rezistenta la nivelul mușchilor așa ca prin minune. Dacă aș avea o baghetă magică, as face lucrurile acestea, dar cum nu trăim în povești, vă aștept la Centrul Salus și vedem acolo ce putem face.

 

[RL]: Dar pentru bărbați, ce gen de mișcare recomanzi? Îi invităm și pe ei la Pilates?

 

[Elena]: Sigur că da! Metoda Pilates a fost concepută de un bărbat și în mod clar se adresează și bărbaților. Din păcate, la noi în țară  s-a dus vorba că această formă de sport este pentru femei, ceea ce nu este deloc adevărat. În schimb, este adevărat că sunt mai multe femei care practică Pilates, poate de aici și interpretarea greșită. Dar nu contează ce crede lumea, ci ce functionează pentru corpul tău! Așadar, dragi bărbați, vă aștept la Pilates să demolăm prejudecățile!

 

[RL]: Deci, domnilor, ne vedem la sală! Suntem curioși cum sunt clienții voștri. Ce fel de oameni vin la Centrul Salus?

 

Îmi place să spun că oamenii care vin la Salus sunt oamenii care nu și-au găsit locul în alte săli. Oameni care vor să facă sport pentru sănătate în primul rând, nu neapărat sa arate ca nu stiu ce model. Avem mulți clienți care n-au făcut sport de mult timp, au ajuns la 35-40 de ani și vor o schimbare. Avem mămici care vor să-și revină după naștere, oameni super ocupați care abia găsesc timp să se ocupe de ei, dar totuși vin. Pe scurt, la Centrul Salus vin cei care au înțeles pe pielea lor de ce avem nevoie de mișcare.

 

În concluzie, silueta de primăvara depinde de cât de repede te apuci de lucru. Până una alta, am pus Centrul Salus pe harta locurilor care merită din București și te invităm să-i faci o vizită. Când ai timp, după program. Fie că mergi la o clasă de Pilates cu Elena sau la un antrenament personalizat, important este că în sfârșit vrei să schimbi ceva. Hai că se poate!

 

Comentarii

loading...