Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Românii alocă, în medie, 300 de lei pentru cadourile de Paşte cumpărate din magazinle online

aloarea medie a bugetului alocat de către români pentru cadourile de Paşte achiziţionate online se ridică la 300 de lei, arată un studiu de piaţă, dat publicităţii miercuri.

Iulian Budușan 0 comentarii

Actualizat: 04.04.2018 - 17:06

Conform cercetării realizată de Champaigns, agenţie de performance marketing de pe piaţa locală, în topul preferinţelor din coşul de cumpărături al românilor se află pantofii cu sau fără toc, rochiile de zi, jachetele subţiri şi pantofii sport.

De asemenea, liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, însă segmentul de vârsta 30-45 este cel care cheltuie cel mai mult.

Studiul de specialitate relevă faptul că valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături online în perioada sărbătorilor de Paşte se ridică la 300 de lei, în timp ce timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce este de patru minute.

În acest context, cea mai mare creştere a fost sesizată în ceea ce priveşte comenzile plasate de pe telefonul mobil, respectiv 85% din total.

Champaigns, agenţie recent lansată pe piaţa locală, gestionează campanii de performance marketing pentru magazine, precum TGH Fashion, Otter, Kalapod, Condur by Alexandru Zaza Boutique sau Tezio.

Comentarii

loading...