21.4 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăLifestyleRolul hartiei pentru imprimanta in era tehnologiei

Rolul hartiei pentru imprimanta in era tehnologiei

In era digitala, acestia se orienteaza tot mai mult catre web prin intermediul reclamelor sau al videoclipurilor, al retelelor sociale prin comunicarea pe Facebook, Twitter si Instagram, prin intermediul postarilor, e-mail-urilor etc. In timp ce documentul online este nelimitat, usor de distribuit si, in mare parte, gratuit, materialul tiparit are costuri si poate fi transmis doar intr-un numar selectat de copii. In ciuda evolutiei constante si impunatoare a suportului digital, nu trebuie trecuta insa cu vederea hartia, care prezinta multe avantaje semnificative.

Potrivit unui studiu realizat in iunie 2017, peste 10.000 de persoane din zece tari diferite pe glob, au mentionat faptul ca locul hartiei si imprimarii pe aceasta este inca puternic pentru consumatorii din era digitala. Sa nu mai vorbim ca oamenii inca prefera cartile tiparite pe hartie, ziarele si revistele, precum si cataloagele sub aceeasi forma. Potrivit aceluiasi studiu, cea mai mare parte dintre cei intervievati au o intelegere mai profunda a textului pe hartie si acorda mai multa atentie mesajelor publicitare pe documente si scrisorii tiparite. Prin urmare, pentru intreprinderi, firme, corporatii si birouri, nu trebuie subestimata alegerea suporturilor de hartie. Hartia insa trebuie sa fie de cea mai buna calitate, precum cea de la magazinul online Papetti.ro. Aici puteti gasi hartie copiator, hartie pentru tipar digital, hartie copiativa, foaie de calc, precum si multe alte produse de papetarie. Dimensiunile sunt multiple, de la hartie A4 si A3, pana la hartie pentru copiator in rola format A0 si A1. Acest magazin de papetarie este furnizorul preferat al multor firme, birouri sau corporatii.

 Beneficii semnificative pentru companie

In strategiile de comunicare ale companiei, materialele tiparite sau imprimate pe hartie sunt susceptibile sa ia un loc esential in mintea clientilor si colaboratorilor. Ele sunt adesea recunoscute pentru promovarea memorizarii, expunerii, in timp ce legitimeaza serviciile si produsele, precum si valorile si activitatile firmei respective. Existand  o varietate de tehnici si formate, imprimarea pe hartie ajuta la afirmarea identitatii afacerii si are un impact vizual mai larg cu clientii si consumatorii. Fiecare companie poate alege forme si culori diferite, modele originale pentru a iesi in evidenta si a-si arata creativitatea. Aceasta strategie permite managerilor sa creeze o legatura intre clienti si firma lor. Oamenii care primesc aceste tipuri diferite de materiale tiparite isi fac o cu totul alta parere despre firma respectiva. Apoi lasa o urma a existentei companiei si a activitatii acesteia, raspandind in acelasi timp valori si mesaje atractive si adaptate tuturor tintelor, mai ales cand vorbim despre oferte sau cataloage. 

Versiunile de imprimare permit, de asemenea, sa fie difuzate informatii de orice tip, comunicari, adrese si asa mai departe. Documentele tiparite nu trebuie sa fie disociate de cele digitale, deoarece ele evidentiaza prezenta unei companii pe web, cu mentiunea unei adrese de e-mail si a mai multor retele sociale. Aceste informatii evidentiate stimuleaza in mod prudent curiozitatea clientilor care vor merge la aceste adrese diferite in mod spontan.

Comunicarea tiparita, adica toate mijloacele de imprimare alese in marketing pentru o afacere, sunt obligatorii. Exista mai multe tipuri de prezentare pentru a inova si a iesi in evidenta, cum ar fi pliante sau brosuri, carti de vizita sau chiar flyere. Primele doua pot fi distribuite in general in cantitati mai mari publicului larg in format de hartie A4, A5 si A6. Brosurile le permit sa comunice mai precis cu privire la produsele, valorile si activitatile companiei si sa atraga clientii cu sprijinul a numeroase imagini puse peste tot. 

Chiar daca bannerele, videoclipurile sponsorizate si postarile de pe retelele de socializare au devenit esentiale, documentele tiparite raman o forta incontestabila pentru a promova o afacere si pentru a transmite un mesaj precis, placut vizual si usor de memorat. Solutia poate fi combinarea celor doua profitand de avantajele reciproce.

 

 

Cele mai citite

Mesajul premierului Marcel Ciolacu, la 20 de ani de la aderarea României la NATO

În cei 20 de ani de apartenenţă la NATO, România a devenit un pilon important şi şi-a consolidat poziţia în interiorul alianţei, respectându-şi angajamentele...

Toți cei 45 de pasageri dintr-un autobuz și-au pierdut viața într-un accident în Africa de Sud

Aproape toţi pasagerii dintr-un autobuz, 45 de persoane, şi-au pierdut viaţa joi în Africa de Sud într-un accident rutier grav, după ce vehiculul în...

Deca recunoaște că supune elevii la șocuri?

Reziliență -capacitatea cuiva de a reveni la normalitate după suferirea unui șoc (economic, emoțional etc.) Folosit in discipline precum psihologie, ecologie, inginerie, înseamnă capacitatea de...
Ultima oră
Pe aceeași temă