Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii, activă pe reţelele sociale

Casa regală a Marii Britanii pare să considere că mediul online oferă un spaţiu ideal pentru comunicarea cu publicul, iar directorul său pe Comunicare, care a pus pe picioare strategia prezenţei virtuale a monarhiei britanice, a fost premiat.

Share

Rl online 0 comentarii

21.12.2018 - 15:56

Directorul pe Comunicare al Casei Regale, Sally Osman, a fost numită Profesionistul în Comunicare al anului 2018 de revista CorpComms, la începutul lunii decembrie, şi a oferit mai multe detalii despre modul în care se lucrează pentru familia regală.

Regina Marii Britanii în persoană a promovat folosirea reţelelor de socializare online în familia regală, a spus Sally Osman, în materialul publicat de The Telegraph.

Osman lucrează pentru familia britanică din 2013 şi a explicat faptul că regina i-a convins pe membrii familiei sale că reţelele de socializare sunt importante, pentru că monarhia are nevoie să se găsească acolo unde se află oamenii.

"Mediul digital este chiar miezul tuturor lucrurilor", a spus Osman, care, înainte să ocupe acest post, a fost director la Sony Europa şi la reţeaua britanică BBC.

Osman a mărturisit faptul că regina susţine ideile majore pe care echipa de comunicare le are în vedere pe viitor în ceea ce priveşte reţelele de socializare. "Monarhia trebuie să fie văzută că îşi face treaba. Altfel oamenii vor întreba de ce avem nevoie de ea, ceea ce ne aduce la punctul de pornire al meseriei noastre, care trebuie să implice oamenii în direcţia unei monarhii moderne, dezvăluindu-i scopul, relevanţa şi valoarea", a spus aceasta.

Osman a vorbit şi despre faptul că interacţiunea cu regina Elisabeth a II-a implică mai puţină birocraţie decât s-ar putea crede: "dacă ai o idee, îi poţi trimite o notificare şi, dacă ea zice «da», poţi să îţi vezi de treabă. Te uimeşte când este vorba să îşi dea seama ce valoare are un lucru sau altul din ceea ce facem".

O consecinţă a entuziasmului reginei faţă de folosirea reţelelor sociale în promovarea familiei regale este şi numărul de conturi oficiale pe care Coroana britanică le are pe Facebook, Instagram şi pe Youtube. Nu mai puţin de 13 milioane de persoane urmăresc aceste conturi.

Comentarii

loading...