Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Exit Poll Rezultate Europarlamentare:
PSD 25,8%, PNL 25,8%, USR Plus 23,9%, Pro România 5,7, UDMR 5,5%, PMP 5,2%

Primul studio de „fitness pentru faţă” s-a deschis

„Skin Camp” este numele primului studio unde clienţii îşi pot „sculpta” faţa în doar câteva minute. Supermodelul Kaia Gerber, fiica lui Cindy Crawford, a vizitat deja de mai multe ori salonul, potrivit siteului The Hollywood Reporter.

Share

Rl online 0 comentarii

17.01.2019 - 11:16

Compania, cu sediul în Los Angeles, Statele Unite, a deschis primul studio de „fitness facial” în Beverly Grove, o zonă cu magazine şi restaurante lux. Învăluit în roz, studioul se numeşte Skin Camp, iar supermodelul Kaia Gerbes este deja un client loial.

„Ideea este inspirată din rădăcinile mele est europene, acelea de a arăta cât se poate de natural”, afirmă fondatoarea şi directorul companiei, Karina Sulzer. De asemenea, aceasta este medic estetician, relatează publicaţia The Hollywood Reporter.

Pe rafturi se poate găsi colecţia de accesorii pentru îngrijire a feţei, inspirată de „gua sha”, o practică antică din China pentru terapie. Cele mai bine vândute produse sunt rolele faciale, create din diferite minerale, dar şi un set de ventuze pentru faţă.

Clienţii pot beneficia de un tratament personalizat şi non-invaziv, de la 15 minute până la o oră. Preţul unei astfel de şedinţe variază între 40 şi 80 de dolari. Toate şedinţele încep cu un tratament de lifting original al companiei, urmat de un tratament cu măşti organice.

Fiecare „activitate fizică” incorporează accesoriile de înfrumuseţare vândute de companie, precum o rolă facială care poate fi încărcată cu baterii fotovoltaice. „Această rolă costă 58 de dolari, iar lumea este înnebunită după produs”, spune Sulzer.

În funcţie de nevoile pielii, o şedinţă de tratament poate include şi măşti exfoliante sau detoxifiante. În plus, compania oferă tratament şi pentru clienţii care vor să se trateze împotriva îmbătrânirii tenului. Alte şedinţe pot include terapie cu lumină LED, „bombe” cu oxigen, dar şi un tratament facial cu aur de 24 de carate.

Următorul sediu „Skin Camp” se va deschide în New York, dar şi în alte locuri din Los Angeles. 

Comentarii

loading...