Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Optimizare SEO: top 5 greșeli pe care ar trebui să eviţi

Optimizarea SEO este o activitate care nu este certificată de nicio instituție, în consecință toata lumea se pricepe.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 05.06.2020 - 00:13

Optimizarea SEO este o activitate care nu este certificată de nicio instituție, în consecință toata lumea se pricepe. Unii mai bine, alții mai puțin, însă ceea ce este sigur că dacă este creată o strategie SEO pe baza unui audit real, iar îmbunătățirile sunt implementate conform principiilor Google și al bunelor practici în domeniu, aduce rezultate vizibile: site-ul respectiv va ajunge pe prima pagină. Evident că nicio agentie SEO nu poate garanta că în x luni site-ul va avea asemenea rezultate, însă daca facem totul conform recomandarilor Google .... depinzad de niza, dupa un timp siteul respectiv va fi .

Care sunt însă cele mai frecvente greșeli care se fac în cadrul optimizării SEO?

1.      Folosirea unor texte copiate din alte site-uri. Este o soluție uzuală să copiem texte din diverse alte site-uri și să creăm o descriere cu o investiție minimă de resurse, însă Google ne va penaliza pentru preluările de acest gen. Autoritatea paginii respective va fi mult mai mică, decăt dacă ar fi fost pregătite texte originale.

2.      Lipsa descrierilor de servicii și a landing page-urilor dedicate. Multe site-uri conțin imagini în loc de descrierea serviciilor oferite, deci Google efectiv nu are ce să indexeze că nu există descrierea serviciilor pe site. Sau există o singură pagină cu o descriere foarte generică și comprimată, astfel încât conținutul este irelevant și nu asigură valoare pentru vizitatori.

3.    Folosirea unor imagini neoptimizate și nedenumite. Pozele de rezoluție mare, neoptimizate cresc considerabil viteza de încărcare a site-ului, iar Google cu cât mai mare este această perioadă de încărcare cu atât mai mult scade calitatea interacțiunii cu pagina respectivă. Iar dacă site-ul nu oferă valoare pentru vizitatori, nu va fi servit de Google. Cealaltă problemă care apare frecvent este folosirea pozelor nedenumite si fara „alt text”, astfel încât Google nu poate să identifice conținutul acestora, deci iarăși un motiv pentru care nu o sa apara intr-un loc acceptabil in lista de rezultate.

4.      Folosirea linkurilor din social media pe post de backlinkuri: în calitate de agenție SEO vă asigurăm că aceste linkuri nu au nicio relevanță, absolut niciuna în ochii algoritmului Google.

5.    Utilizarea unor backlinkuri de mică valoare de pe site-uri cu notorietate redusă. Este indicat ca site-urile de pe care dorim să avem backlinkuri să aibă o autoritate mai mare ca al nostru. Sfatul nostru este să fie evitate directoarele, site-urile create numai pentru advertoriale și, în general, platformele care nu oferă conținut interesant pentru vizitatori. Important nu este să bifăm publicarea a 10-15-20 de articole, ci să avem backlinkuri de pe site-uri valoroase.

Noi, la agenția SEO Netring oferim servicii SEO de calitate.

Stim că toată lumea vrea rezultate imediate și rapide, însă procesul de optimizare SEO este unul cu rezultate durabile care necesită atât timp, cât și resurse financiare. Acest proces va aduce rezultate vizibile după câteva luni, în unele cazuri chiar după un an de lucru. Rezultatele rapide, prin folosirea unor tactici de black hat vă pot aduce penalizări. Deși riscurile asociate unor optimizări SEO neprofesionale sunt, de obicei, nespecificate, acestea există și sunt foarte reale. Penalizările variază în funcție de gravitatea încălcării principiilor Google și pot însemna scăderea rankingului și ajungerea pe pagina 10 sau 50 sau chiar scoaterea manuală a site-ului complet din Google, adică site-ul nu va mai fi afișat deloc la căutări.

Citește totul despre:

#google #SEO

Comentarii