Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto: Facebook

O companie internațională a fost obligată să își ceară scuze după ce a difuzat o reclamă rasistă

Compania suedeză H&M a fost obligată să își ceară scuze după ce a difuzat o reclamă apreciată ca având conotații rasiste, informează marți presa internațională citată de Mediafax.

Share

Mihai Diac 0 comentarii

09.01.2018 - 13:47

Reclama înfăţişa un băiat de culoare îmbrăcat cu un hanorac cu textul „coolest monkey in the jungle” („cea mai cool maimuţă din junglă”).

Disputa a fost generată de artistul canadian The Weeknd, pseudonimul lui Abel Makkonen Tesfaye, care a postat un tweet cu imaginea, în care anunţa că nu va mai colabora cu producătorul de îmbrăcăminte.

După tweet-ul artistului canadian au reacţionat şi starul NBA LeBron James, precum şi rapperul şi producătorul muzical Sean „Diddy” Combs, care a publicat o versiune modificată ale imaginii, unde „monkey” era înlocuit cu „king”.

Comentarii

loading...