Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

O companie aeriană destinată milenialilor se închide

Grupul Air France-KLM este pe care să renunţe la Joon, compania aeriană lansată cu un an în urmă pentru a atrage tinerii adulţi, după ce a semnat un acord cu sindicatele în aceest sens, relatează Bloomberg.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 19.01.2019 - 16:12

Cele 13 aeronave şi 600 de membri ai echipajelor vor fi integraţi în flota Air France, potrivit sindicatelor de la Joon.

Joon (vine de la "jeune" - "tânăr" în franceză), viza să-i câştige pe mileniali cu tarife mai mici, hrană bio şi streaming video.

La bord se serveau suc de baobab, iar RedBullTV trebuia plătit. Dar marca s-a dovedit a fi dificil de înţeles încă de la început pentru clienţi, pentru angajaţi, pentru pieţe şi pentru investitori, a declarat Air France.

Decizia marchează una dintre primele decizii strategice majore ale directorului executiv al Air France-KLM, Ben Smith, fost director executiv al Air Canada, care a preluat compania în septembrie. După ce a ajuns la o înţelegere cu sindicatele franceze, el va trebui să elimine tensiunile dintre compania franceză şi mai profitabilul partener olandez, KLM, în timp ce trebuie să concureze cu rivalii cu costuri mai mici EasyJet şi Ryanair.

Le Figaro a anunţat din noiembrie că Smith vrea să închidă Joon, creaţia predecesorului său Jean-Marc Janaillac, care şi-a dat demisia în urma unui conflict cu sindicatele. Joon intenţiona să-şi extindă flota la 28 de aeronave până în 2020, inclusiv noile Airbus A350.

Joon a generat critici chiar înainte de lansare, dată fiind dedicaţia sa pentru călătorii mai tineri.

Comentarii

loading...