Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Coronavirus: Hornbach informează cu privire la măsuri în vederea protejării clienților și angajaților în magazine

Măsuri în vederea protejării clienților și angajaților în magazine

• Magazinele Hornbach rămân deschise în România • Se extind măsurile de prevenire a pericolului de infectare • Compania face apel și la clienți

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 19.03.2020 - 19:52

București, 19 martie 2020          Magazinele de materiale de construcții și grădinărit Hornbach rămân deschise în România, dar adoptă măsuri speciale cu privire la igienă și fac tot posibilul pentru a evita aglomerația, în contextul pandemiei de Coronavirus. Hornbach a adoptat în ultimele săptămâni diverse măsuri pentru cele 6 magazine din România și mai face un pas în acest sens.

„Siguranța și sănătatea angajaților și clienților dețin cea mai înaltă prioritate“, declară Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

Compania a adoptat, din proprie inițiativă, în ultimele săptămâni, primele măsuri în magazine pentru o mai bună protecție împotriva infectării cu Coronavirus SARS-Cov-2, de exemplu a intensificat perioadele de realizare a curățeniei, a montat dozatoare cu dezinfectant, a dotat personalul de la case cu mănuși și măști și a sensibilizat clienții cu privire la respectarea unei distanțe sociale mai mari. Evenimentele din magazine, dar și școlarizările au fost anulate.

Compania extinde considerabil aceste măsuri în prezent. În zona caselor și la intrare în magazin se instalează afișe cu recomandări privind distanța între clienți și rulează spoturi audio cu aceeași informație.

„Facem apel către clienții noștri de a lua în serios aceste măsuri – din interes propriu, dar și pentru sănătatea colegelor și colegilor din magazine. Această situație deosebită necesită atenție deosebită“, spune Mugurel-Horia Rusu.

Magazinul online, ca alternativă

Hornbach informează clienții asupra posibilității de a comanda online, cu livrare la domiciliu, produsele dorite. În contextul actual, există posibilitatea să intervină întârzieri la livrarea comenzilor, cauzate de fluxul mare de cereri din această perioadă. Angajații și partenerii companiei folosesc toate resursele pentru onorarea comenzilor plasate de către clienți, punând la dispoziție un sortiment de aproximativ 55.000 de produse pe www.hornbach.ro.

Comentarii

loading...