10 C
București
miercuri, 24 aprilie 2024
AcasăLifestyleKaufland aniversează 50 de ani în Europa

Kaufland aniversează 50 de ani în Europa

În cadrul campaniei „50 de ani fresh în Europa”, Kaufland România sărbătorește împreună cu clienții săi, venind în întâmpinarea acestora cu noi experiențe la cumpărături, prin dublarea reducerilor la combinații selectate de câte două produse. Pe parcursul campaniei sunt puse în joc premii săptămânale, 50 de excursii culinare în România, dar și 5 premii mari, constând în câte o excursie culinară în Europa. Totodată, la cumpărături de minimum 3 ori pe săptămână cu orice card Visa, Kaufland împreună cu Visa, oferă clienților șansa de a se bucura de excursii și multe alte surprize.

Premiul cel mare poate aduce unui client Kaufland o excursie pe an timp de 7 ani, pe 7 continente. Premiile secundare constau într-o excursie pe an timp de 3 ani, sau într-unul dintre cele 12 pachete compuse dintr-un smartphone și 2 bilete la Untold sau Neversea.

Mai multe informații despre campanie și modalitatea de înscriere sunt disponibile pe www.kaufland.ro și în revista Kaufland.

Campania se desfășoară până pe 3 aprilie 2018 în toate magazinele Kaufland și online, cu un concept care marchează preocuparea consecventă a companiei pentru prospețime.

Kaufland a fost înființat acum 50 de ani, în anul 1968, de la o mică afacere de familie cu 70 de angajați, ajungând astăzi la o rețea internațională de succes.

 

În prezent, Kaufland are peste 1.270 de magazine, aproximativ 148.000 de angajați în șapte țări europene și generează o cifră de afaceri anuală de circa 21,6 miliarde de euro.

 Compania pune accent pe prospețime și calitate la cele mai înalte standarde, varietate, portofoliu extins de produse locale și prețuri competitive. Magazinele Kaufland oferă clienților o nouă configurație, pentru un traseu al  cumpărăturilor mai rapid și mai ușor, prin elemente unice de design și organizare.

 ,,Povestea Kaufland a început acum 50 de ani, de la o afacere de familie cu primul magazin deschis în orașul german Backnang. Astăzi, suntem unul dintre cei mai importanți retaileri din spațiul european și în următorii ani intenționăm să ne extindem în Republica Moldova și în Australia. Cei 50 de ani sunt o mărturie a reușitei de a respecta o promisiune făcută clienților ce are la bază principii cheie: prospețime, calitate, prețuri competitive, varietate și cumpărături ușoare”, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

,,Și în viitor, angajamentul nostru va fi să oferim o experiență la cumpărături cât mai plăcută. În acest sens, vom continua să ne adaptăm în permanență prin modernizarea magazinelor și prin dezvoltarea gamei de produse ”, adaugă Valer Hancaș.

 

Cele mai citite

Bătălia pentru Sectorul 1: imperativa coaliție anti-Clotilde

Se ascute lupta, o dată cu nominalizarea lui Sebastian Burduja și a Gabrielei Firea, candidați separați ai coaliției PSD-PNL, pentru funcția de primar general...

Dosar de corupție la nivel înalt în Rusia: unul din adjuncții ministrului rus al apărării a fost arestat

Un adjunct al ministrului rus al apărării, Timur Ivanov, a fost arestat pentru presupusă corupţie, a anunţat marţi Comitetul de Anchetă rus, notează AFP,...

Bătălia pentru Sectorul 1: imperativa coaliție anti-Clotilde

Se ascute lupta, o dată cu nominalizarea lui Sebastian Burduja și a Gabrielei Firea, candidați separați ai coaliției PSD-PNL, pentru funcția de primar general...
Ultima oră
Pe aceeași temă