Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

FOTO: Facebook.com/Ivanka Trump

Ivanka Trump renunță la brandul său de modă

Ivanka Trump, fiica președintelui SUA, a decis să închidă brandul său de modă deoarece aceasta susține că ar fi greu să evite conflictele de interese care apar în urma poziției pe care aceasta o deține la Casa Albă.

Mihai Cernea 0 comentarii

Actualizat: 25.07.2018 - 08:52

Informaţia vine la mai puţin de două săptămâni după ce Hudson’s Bay Company a anunţat că va elimina brandul atât online cât şi din magazinele sale, din cauza problemelor legate de performanţă.

Ivanka Trump s-a retras din companie în urmă cu un an, atunci când s-a mutat la Washigton D.C. pentru a fi unul dintre consilierii cei mai de seamă la Casa Albă, fiind poreclită de publicul american „prima fiică”.

”După 17 luni la Washington, nu ştiu când sau dacă voi reveni vreodată la această afacere, dar ştiu că că atenţia mea în viitorul previzibil se va concentra pe ceea ce fac aici, la Washington. Aşa că luarea acestei decizii este corectă pentru echipa şi partenerii mei”, a declarat Ivanka Trump marţi, publicaţiei Wall Street Journal.

Un purtător de cuvân al brandului, citat de BBC News, susține că decizia Ivankăi de a închide brandul nu are legătură cu performanțele sale pe piață, ci cu intenția acesteia de a rămâne la casa albă pe o perioadă nedeterminată. 

Se pare că menținerea brandulu s-a dovedit foarte dificilă pentru „prima fiică”, deoarece au fost necesare restricții din cauza poziție sale politice, restricții care au sugrumat business-ul Ivankăi.

Deşi brandul de modă, care comercializează îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii cu preţuri moderate, a înregistrat o creştere considerabilă în perioada alegerilor din 2016, a fost afectat de către detractorii care au cerut boicotarea acestuia, în urma politicilor lui Trump la Casa Albă.

În februarie 2017, Nordstrom a renunţat la gama Ivanka Trump, ceea ce l-a determinat pe preşedintele Donald Trump să critice gigantul de retail pentru că o tratează incorect pe fiica sa, potrivit news.ro.

Potrivit Rakuten Intelligence, o companie de cercetări pentru piaţa de comerţ electronic, vânzările brandului Ivanka Trump au scăzut cu aproape 45% în anul încheiat în iunie 2018, pe site-uri precum Amazon, Macy’s, Bloomingdale’s şi Zappos. În noiembrie anul trecut, un sondaj realizat de YouGuv a plasat brandul de modă între ultimele 10 din 1.600 de branduri analizate în funcţie de percepţia consumatorilor cu vârste de cel puţin 18 ani.

Comentarii

loading...