Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Idei pentru un mic dejun cât mai rapid și sănătos

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar cu toate acestea, nu toți dintre noi avem destul timp să luăm o masă corectă din cauza grabei de dimineață sau din alte motive.

Share

Rl online 0 comentarii

23.07.2018 - 09:51

Poate că ai observat deja că atunci când mănânci dimineața ceva sănătos și consistent, reușești să te abții mai ușor de la tot felul de gustări hipercalorice și să ai un program al meselor principale.

Dacă ești genul de persoană care este mereu în întârziere și ți se pare că nu ai niciodată timp de micul dejun, iată câteva dintre cele mai bune soluții pentru a-ți forma obiceiul de a mânca dimineața

Humus, legume, verdeață și quinoa

Poți pregăti toate ingredientele în caserole la frigider, iar dimineața doar le combini în farfurie. Chiar dacă nu suntem obișnuiți cu astfel de combinații la micul dejun, năutul alături de verdețuri și quinoa constituie o masă echilibrată care va furniza energie pentru tot restul zilei.

Avocado, morcovul răzuit, rucola, spanacul înăbușit puțin și quinoa fiartă merg de minune în combinație cu o lingură de humus.
Obții o masă sățioasă care furnizează proteine, fibre, grăsimi bune și carbohidrați complecși.

Smoothie cu fulgi de ovăz și fructe de pădure

Dacă preferi să consumi o băutură cremoasă, nutritivă și consistentă la micul dejun, atunci un smoothie este perfect pentru tine. Amestecă în blender lapte vegetal cu fulgi de ovăz, semințe de chia, semințe de floarea-soarelui, banană, unt de arahide și fructe de pădure congelate.

Iaurt cu muesli

Alege un iaurt natural sau grecesc și combină-l cu muesli și fructe de padure. Obții un mic dejun delicios cu proteine, fibre, calciu, potasiu și magneziu.

Comentarii

loading...