Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Google va adopta noi politici în UE pentru publicitatea electorală

Google, divizie a grupului Alphabet, va adopta noi politici în UE pentru a oferi mai multă transparenţă în legătură cu publicitatea politică, înainte de alegerile europene care vor avea loc în primăvara anului 2019, potrivit unei informaţii Bloomberg, citată de Reuters.

Share

Rl online 0 comentarii

23.11.2018 - 09:07

Google a anunţat printr-o postare pe blog că va cere advertiserilor să facă o cerere şi să accepte să fie verificaţi, înainte de a plăti pentru publicitatea politică.

Reprezentanţii Google nu au răspuns imediat solicitărilor pentru comentarii.

Comisia Europeană a anunţat în septembrie că Facebook, Google şi alte companii au acceptat un cod de conduită pentru a combate  mai eficient ştirile false, din cauza îngrijorărilor că acestea pot influenţa alegerile.

Google a mai anunţat că va publica un raport de transparenţă în UE, împreună cu o bibliotecă a reclamelor care poate fi consultată, pentru a oferi mai mult informaşii despre cei care cumpără publicitate electorală, pentru ce sume şi cui se adresează aceasta, a relatat Bloomberg.

Bazele de date publice care pun la dispoziţie informaţii depsre publicitatea electorală online, lansate de Facebook şi Google înainte de alegerile din Statele Unite, oferă prima imagine de ansamblu legată de rapiditatea cu care companiile elimină reclamele care le încalcă regulile.

Comentarii

loading...