11.8 C
București
miercuri, 27 octombrie 2021

Restaurantul cloud Yellow.Menu se dezvoltă prin virtual brands. Ce planuri are?

Yellow.Menu – cloud restaurant cu livrare în București și Cluj-Napoca – a depășit pragul de 300 de comenzi/zi și lansează o serie de virtual brands, preparate și meniuri fixe create de chefii bucatari Yellow și destinate livrării pe platforme partenere. Noul managment al Yellow.Menu își propune ca până la finalul anului să fie create cel puțin 4 astfel de branduri virtuale care să genereze 35-40% din businessul total. În primul semestru al acestui an, Yellow.Menu a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 600 mii euro, cu 52% mai mare față de perioada similara a anului trecut.

Conceput ca un restaurant online cu meniu dinamic, care se schimbă zilnic, Yellow.Menu reprezintă soluția pentru cei care doresc să păstreze un stil de viață echilibrat, cu o alimentație sănătoasă, având posibilitatea de a comanda meniuri gourmet pentru mic dejun, prânz sau cină, acasă sau la birou, cu livrare prin rețeaua proprie de curieri oriunde în București și Cluj.

Odată cu schimbarea comportamentului de consum al românilor pe fondul pandemiei, compania  a oferit alternative pentru mesele clasice la restaurant, venind zilnic cu o propunere nouă de meniu, în porții limitate, aducând mai aproape experiența unei ieșiri în oraș. Astfel, preparatele zilnice au o abordare fusion, sofisticată, incluzând de fiecare dată și variante vegetariene, la fel de gustoase.  

În primul semestru al acestui an, cifra de afaceri înregistrată de Yellow.Menu a depășit 550.000 euro, cu peste 50% mai mare față de anul trecut, când primul semestru a fost marcat de restricțiile puternice și tranziția de la segmentul principal de business, prânzul la birou, către noi produse și meniuri adaptate noii realități și comenzilor pentru acasă.

Astfel, axat la lansare pe livrarea mesei de prânz la birou, apoi extinzându-se către meniul pentru întrega zi, restaurantul online Yellow.Menu a ajuns în 2021 la 300 de comenzi zilnice, iar valoarea medie a comenzii a crescut cu 15% față de perioada similară din 2020, până la 95 lei.  

Odată cu această noile direcții de dezvoltare, pe verticale noi, dar și pe orizontală prin extindere în alte orașe la nivel național, noul managment al Yellow.Menu își propune ca până la finalul anului să urce numărul zilnic de comenzi cu cel puțin 40% față de prezent, cu un impact estimat de creștere cu 200% a cifrei de afaceri din 2021 față de anul precedent, până la 1,5 milioane euro.

Motoarele creșterii pentru acest an sunt trecerea de la meniu de prânz la meniu pentru întreaga zi (mic dejun, prânz, cină, gustări și brunch în zilele de sâmbătă), extinderea geografică în București și Cluj și zonele limitrofe, precum și creșterea valorii medii a comenzii, prin vânzări suplimentare de produse de băcănie, cocktails ready to drink și pâine proaspătă.  

 

Ultima oră
Pe aceeași temă