Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Facebook lansează o funcţie de petiţii

Facebook este cel mai nou site unde pot fi create petiţii pentru a atrage atenţia autorităţilor locale asupra anumitor probleme sociale.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 21.01.2019 - 09:11

După mai multe săptămâni de testare, Facebook a decis să lanseze oficial Community Actions, denumire sub care se ascunde o secţiune de petiţii. Pentru început, aceasta va fi disponibilă doar în Statele Unite.

Pentru fiecare petiţie creată, utilizatorii pot adăuga un titlu, o poză şi o descriere. În plus faţă de alte site-uri de profit, Facebook va profita de caracteristica sa socială şi va permite creatorilor de petiţii să pună tag pe instituţia căreia i se adresează.

Prin intermediul propriei pagini de Facebook, instituţia respectivă va primi o notificare atunci când este vizată de o petiţie.

Petiţiile vor fi însoţite de un buton pentru susţinere, pe care cei care le văd în Newsfeed îl pot apăsa. În acest fel, unele petiţii se vor viraliza rapid.

În cadrul paginii dedicate unei petiţii, utilizatorii pot lăsa comentarii, pot colecta fonduri şi pot chiar organiza evenimente pentru a muta susţinerea unei petiţii în offline.

Facebook va afişa numărul total de susţinători pe care îi are o petiţie, însă numele acestora pot fi văzute doar de ceilalţi susţinători. Excepţia fac paginile publice.

Pentru a limita abuzarea noii facilităţi, Facebook va împiedica crearea petiţiilor cu scop vag sau general şi va permite doar crearea acelor petiţii care vizează o nişă şi au un scop precis.

Cu ajutorul unei combinaţii de algoritmi artificiali, moderatori umani şi raportări ale utilizatorilor, Facebook va încerca să blocheze petiţiile ofensive.

Comentarii

loading...