Evolutia serviciilor de marketing online in Romania - sunteti pregatiti pentru pasul urmator?

Eforturile SEO joaca un rol tot mai important in promovarea online, insa acestea reprezinta doar o mica parte din cadrul unui proces amplu si poate fi dificil sa identificam timpuriu o noua modalitate eficienta de promovare.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 28.12.2020 - 12:14

In evolutia serviciilor de marketing online, cand stim ca suntem pregatiti pentru urmatorul pas? Cu siguranta acum, pentru ca viitorul este propus chiar de o agentie de marketing online din Bucuresti, Wisevision. Serviciile SEO reprezinta un ansamblu de proceduri care duc, printre altele, la imbunatatirea vizibilitatii online a unei pagini, astfel incat aceasta sa beneficieze de o expunere cat mai mare.

Pentru a intelege mai bine fenomenul este important sa ne intoarcem la inceputurile promovarii online in Romania care au fost pline de incercari, teste, artificii si cert este ca putini isi permiteau sa cumpere reclama, fie aceasta nu se putea targeta corect.

Traficul organic, neplatit, a fost inca de la acea vreme cel mai popular, iar cele mai bune practici SEO au fost perfectionate de-a lungul timpului si obiceiurile au ramas, astfel ca acesta are un impact la fel de mare si in 2021. In schimb, vremurile s-au schimbat, iar astazi avem posibilitatea de a eficientiza pe cat de mult posibil fiecare campanie de promovare pentru ca aceasta sa isi atinga scopul.

Nevoile utilizatorilor s-au schimbat periodic, motiv pentru care motoarele de cautare s-au adaptat, astfel incat sa le poata oferi o experienta cat mai placuta. Google Ads este una dintre cele mai importante unelte cu care un business poate sa ajunga astazi direct in fata publicului sau tinta, fara SEO si alte eforturi care se deruleaza pe perioade lungi si care isi arata roadele in timp. Totusi, cine isi doreste sa faca performanta trebuie sa le combine pe cele doua, pentru ca se pot completa unele pe altele. Google Ads a propus reclama prin motorul de cautare, prin targetarea la nivel de cuvant cheie, iar pe aceasta cale a reusit sa devina cel mai eficient mijloc de promovare. Practic, chiar si cele mai noi business-uri au sansa de a ajunge in prim plan alaturi de cele mai mari, in fata unui numar important de utilizatori, totul prin intermediul Google Ads.

Mai departe, tendintele s-au modificat si astfel a aparut cel care poate fi considerat al treilea val: promovarea prin social media. Aceasta presupune ca produsele sa vanda prin imagine, imagine care ajunge in ochii celor au cele mai mari sanse sa fie interesati de acel produs sau serviciu. In plus, promovarea prin social media se bazeaza si pe achizitiile de impuls, existand numeroase studii care sa ateste asta.

Pe langa nevoile consumatorilor care se schimba periodic, putem aminti si de cele ale specialistilor in marketing online care au nevoie de unelte cat mai eficiente prin intermediul carora sa isi poata desfasura activitatea. Ca raspuns la nevoile acestora, Wisevision a dezvoltat o solutie completa de tracking si analiza SEO on-page. Aceasta se anunta a fi o noua moda in eforturile de marketing online, unealta fiind utila atat agentiilor, cat si clientilor acestora care pot monitoriza, astfel, performantele agentiilor cu care colaboreaza.

Cu alte cuvinte, viitorul este propus de o agentie de marketing online – Wisevision, care si-a propus ca prin software-ul pe care l-a dezvoltat sa vina in sprijinul tuturor celor care sunt implicati de ambele parti ale baricadei in procesul de promovare online.

Comentarii