Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Cum să alergi pe căldură, conform experților

Perspectiva de a participa la o cursă de maraton într-o zi caldă de vară poate fi foarte descurajantă, mai ales pentru începători.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 11.07.2019 - 11:28

Plănuiți din timp, obișnuiți-vă cu temperatura, începând antrenamentul cu câteva zile înainte.

Păstrarea hidratării este esențială; asigurați-vă că purtați o îmbrăcăminte potrivită, care vă va menține corpul rece sub privirea neîncetată a soarelui.

Experții sugerează să beți fluide care conțin electroliți și carbohidrați, pentru a vă mări nivelul de energie.

În plus, există un număr de elemente nutritive pe care le puteți include în dieta dumneavoastră, care pot ajuta la recuperarea organismului.

Magneziul ajută la reducerea crampelor musculare, în timp ce zincul s-a dovedit, de asemenea, că accelerează refacerea musculară și rezistența.

 

 

 

 

 

Citește totul despre:

#căldură #lazi

Comentarii

loading...