7.2 C
București
miercuri, 27 martie 2024
AcasăLifestyleCum faci stocul de consumabile pentru birou

Cum faci stocul de consumabile pentru birou

Află cum să faci stocul de consumabile pentru birou, din rândurile următoare, și asigură-te că achiziționezi toată gama de produse de birotică și papetărie potrivite pentru specificul muncii tale.

Realizează o listă cu activitățile curente ale firmei

Analizează atent activitățile de zi cu zi ale firmei la care lucrezi și întocmește o listă cu activități curente, pe care tu și colegii tăi le realizați în mod obișnuit, apoi continuă cu o listă pentru acțiuni periodice și, la final, completează cu enumerarea operațiunilor conjuncturale, pe care le efectuați cu frecvență redusă.

Astfel vei avea o imagine de ansamblu despre volumul activității și despre tipurile de consumabile, produse de birotică și papetărie de care este nevoie la birou.

Dacă ți-ai mutat biroul acasă și lucrezi în regim de telemuncă, realizează în mod similar o listă cu acțiunile pe care le realizezi zilnic, săptămânal și lunar. Ai grijă să nu incluzi și consumurile casnice, pe care o să le bugetezi separat.

Realizează o listă cu categoriile de produse de birotică și papetărie

Oferta de pe zecile de site-uri, platforme de e-commerce și magazine online specializate este enormă, așa că, dacă vrei să faci repede necesarul pentru stocul de consumabile, începe prin a realiza o listă cu categorille de produse de birotică și papetărie disponibile pe piață.

Principalele categorii pe care o să le identifici în ofertele de consumabile sunt:

Accesorii pentru birou

Acestea sunt consumabile pe care trebuie să le găsești pe fiecare birou, pentru că toată lumea are nevoie de ele și reprezintă dotarea standard în orice domeniu lucrezi.

capsatoare și capse

– pixuri, creioane, markere

– agrafe de hârtie, clipsuri, pinuri

– organizere

– radiere.

Produse din hârtie

În prezent cea mai mare parte a activităților se desfășoară în mediul online, iar documentele circulă în format digital. Totuși, hârtia nu trebuie să lipsească din liste de consumabile pentru firmă. Nu cumpăra cantități exagerate de hârtie, dar sunt câteva sortimente pe care trebuie să le ai în stoc:

– hârtie de imprimantă A4, A3

– hârtie pentru fax

– hârtie de scris de dimensiuni A4, A5

– post-it-uri

– agende, carnete, caiete

– calendare de birou, calendare de perete

– etichete autoadezive, de diferite culori și mărimi

– plicuri de diverse dimensiuni

– dosare cu șină, dosare plic, mape de carton, bibliorafturi.

Accesorii și consumabile pentru echipamente

Cum spuneam, întreaga noastră activitate profesională se desfășoară în compania calculatorului, fie că vorbim despre desktop, laptop, tabletă sau telefon. Așa că stocul de consumabile pentru birou trebuie să conțină cantități suficiente de:

– tonere pentru imprimante

– încărcătoare, adaptoare, cabluri, USB-uri

– șervețele și soluții de curățare pentru ecrane

– spray-uri cu aer pentru curățarea componentelor interioare ale calculatoarelor

– mouse-uri de rezervă

– tastaturi de rezervă

– mousepad-uri

– CD-uri și DVD-uri goale.

Stabilește stocul de consumabile pentru birou

Ai deja lista cu activități specifice pentru biroul tău, ai citit și lista cu principalele categorii de consumabile pentru birou.

Ceea ce mai trebuie să faci este să bifezi care sunt produsele de care ai nevoie și să estimezi care este necesarul din fiecare sortiment, ca să faci un stoc util, nici prea sărăcăcios, ca să fii nevoit să faci drumuri dese la magazin sau să comanzi săptămânal de pe platforme online, dar nici să umpli toate spațiile de depozitare din firmă cu zeci de bucăți din același produs și cu teancuri de cutii voluminoase.

Este adevărat că nu sunt produse perisabile, însă au termen de valabilitate și este indicat să verifici periodic acest aspect.

Ca să faci economii semnificative la bugetul de achiziții, urmărește perioadele de reduceri și discounturi pe care le oferă retailerii și beneficiază de puncte de fidelitate, scheme de colaborare business pentru clienți fideli și de alte instrumente care pot să reducă sumele cheltuite cu stocul de consumabile pentru birou.

Cele mai citite

Sectorul 4 se transformă într-o oază urbană: Campanie de înverzire prin plantarea a peste 1500 de copaci

Într-o mișcare impresionantă de regenerare urbană, Sectorul 4 din București a dat startul unei ample campanii de înverzire, plantând peste 1500 de copaci. Această...

În atacurile asupra infrastructurii energetice ucrainene rușii au cheltuit sute de milioane de dolari

În atacurile asupra infrastructurii energetice din Ucraina ruşii au schimbat tactica, explică analiştii militari, potrivit tvrinfo.ro. Trimit asupra unei ţinte sute de rachete şi drone...

Un pod s-a prăbușit la Baltimore. Șase persoane ar fi murit

Căutarea supravieţuitorilor a fost suspendată marţi seară la Baltimore, după prăbuşirea unui pod în portul acestui oraş din estul Statelor, cele şase persoane date...
Ultima oră
Pe aceeași temă