Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Dinamica magazinelor online de produse bio a fost determinată de cresterea portofoliului de produse dar şi de atenţia sporită pentru stilul de viaţă cât mai aproape de natură

Creştere pentru magazinele online de produse bio şi naturiste

Cosmeticele naturale, alimentele bio, neprocesate si suplimentele alimentare au dus Vegis.ro, cel mai mare magazin online de produse bio si naturiste, la afaceri de 3,2 milioane de euro in 2019, cu 20% in crestere fată de anul precedent

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 22.01.2020 - 19:33

Bucurestiul continuă să conducă in topul comenzilor de produse bio si naturiste (30% din totalul comenzilor din 2019), ca si in anul precedent. Aici media comenzii este de 160 lei, fată de media natională de 150 de lei. Top 5 orase cu cele mai multe comenzi pe Vegis.ro este completat de Timisoara, Constanta, Iasi si Cluj-Napoca. Constanta a intrat direct pe a treia pozitie a clasamentului si inlocuieste Brasovul, care s-a plasat pe locul 6.

Spre deosebire de anii trecuti, am avut o evolutie constantă in vanzări pe intreg parcursul anului, fără fluctuatiile obisnuite in lunile de vară, cu o recurentă ridicată a clientilor, ceea ce ne confirmă faptul că romanii isi doresc să trăiască mai sănătos. O surpriză a fost campania de Black Friday care ne-a depăsit asteptările, inregistrand astfel o crestere de 30% in cifrele de la final de an fată de perioada similară din 2018. Indeplinirea obiectivului de crestere pentru 2019 ne incurajează ca in 2020 să urmărim consolidarea cifrei de afaceri si o evolutie organică, direct proportională cu piata, a declarat Mihai Bucuroiu, director de dezvoltare Vegis.ro.

Mihai Bucuroiu

Tendinte pentru 2020

Pentru anul in curs, piata de health & wellness continuă trendul ascendent, la nivel global estimandu-se că a depăsit 4 trilioane de euro, după cum arată studiile internationale. Doar segmentul skincare este evaluat să ajungă la peste 175 miliarde de euro, o crestere cu 30% fată de 2018, depăsind astfel produsele de make-up care au dominat piata pană acum. Cea mai spectaculoasă crestere o inregistrează produsele de skincare pe bază de ingrediente naturale, din surse sustenabile, bio, consumatorii informandu-se tot mai mult asupra produselor pe care le folosesc zi de zi. Trendurile sunt confirmate si la nivel national, Vegis.ro inregistrand in 2019 o crestere semnificativă (+30%) pe zona cosmeticelor naturale, unde cele mai apreciate produse au fost cele pe bază de miere de Manuka, apicole in general si ingrediente naturale.

Piata de produse bio si naturiste din Romania este intr-o continuă crestere, iar cumpărătorii sunt din ce in ce mai informati. Dacă pe segmentul alimentelor acest trend s-a format acum cativa ani si continuă să crească natural, pe partea de cosmetice in ultimul an s-a inregistrat o crestere semificativă a interesului, romanii incercand să combată astfel efectele tot mai mari ale poluării. De aceea am investit in diversificarea portofoliului de produse si in oferirea de informatii relevante pentru fiecare produs in parte. Mentinem aceeasi directie si pentru 2020, concentrandu-ne pe un stoc de produse de cea mai bună calitate, a explicat Mihai Bucuroiu, director de dezvoltare Vegis.ro.

Pentru acest an, Vegis.ro isi propune consolidarea business-ului si urmăreste extinderea prin parteneri la nivel regional. In ceea ce priveste segmentul B2C, adaptarea portofoliului de produse in functie de tendintele pietii, eficientizarea comenzilor si livrarea acestora intr-un timp cat mai scurt reprezintă o prioritate constantă.

 

Comentarii

loading...