Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Vegis.ro, cel mai mare magazine online de produse naturiste, a înregistrat vânzări aproape duble față de 2017 și cu 30% peste estimările făcute pentru Black Friday 2018

Black Friday 2018: Vânzări peste estimări pentru Vegis.ro

Estimările inițiale pentru Black Friday 2018 la produse naturiste au fost depășite cu mult înainte de închiderea campaniei din acest an. Cea mai spectaculoasă creștere s-a înregistrat la conversiile de pe mobil, unde comenzile s-au dublat, iar veniturile au crescut cu 123%

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 19.11.2018 - 16:16

Față de 2017, creșterea numărului de comenzi este mult mai mare, de 65%, iar raportat la venituri Vegis.ro a înregistrat o creștere de 76% față de perioada similară de anul trecut.

Cea mai mare comandă înregistrată a fost de 1.769 lei și conține 43 de produse. În primele 30 minute de la pornirea campaniei au fost epuizate ofertele cu 80% și 90% reducere. Printre cele mai căutate produse s-au numărat: Sare Roz de Himalaya, capsule de Magneziu cu vitamina B6,  Vitamina C pentru copii.

Valoarea medie a comenzii a crescut de la 168 de lei în 2017, la 178 de lei în 2018. Rata de conversie a crescut spectaculos, cu 43%. Conversiile de pe mobil s-au dublat, iar valoarea acestora a crescut cu 123%. În plus, plata cu cardul a crescut cu 50% față de o perioadă normală.

„Ne bucurăm să primim de fiecare dată confirmarea că românii sunt tot mai interesați de produsele naturiste și de un stil de viață sănătos. Faptul că rata conversiei, în special de pe dispozitivele mobile, s-a dublat ne arată cât de important este să oferim o selecție de produse relevante pentru clienții noștri, precum și informațiile necesare pentru ca aceștia să ia decizia de cumpărare imediat”, declară Mihai Bucuroiu, Director Dezvoltare și Fondator Vegis.ro.

Mihai Bucuroiu

Cele mai multe comenzi s-au făcut din București, Cluj-Napoca și Timișoara. 80% au fost procesate și au plecat sâmbătă din depozit, astfel încât termenele de livrare să rămână 1-5 zile lucrătoare, în funcție de capacitatea de procesare a firmelor de curierat.

Succesul campaniei de Black Friday se datorează și investițiilor făcute în ultimul an de Vegis.ro. Astfel, noul depozit al magazinului online, cu o capacitate de 1.000 de metri pătrați, permite un stoc dublu de produse și depozitarea acestora în zone cu temperatură controlată, precum și dublarea capacității de procesare a comenzilor. Investiția a venit ca urmare a dinamicii pozitive constante înregistrate de Vegis.ro. Numărul comenzilor a  crescut în 2017 față de anul precedent cu 35%, iar pentru acest an, în prima parte a anului creșterea a depășit 40%.

Noul depozit

 

 

Comentarii

loading...